معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه 7 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی شهرداری هزینه شده است
7 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی شهرداری هزینه شده است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 01 دی 1397 ساعت 10:30

شهردار خلخال گفت: سال جاری برای اجرای پروژه های عمرانی شهرداری 7 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خلخالیم، شهردار خلخال در نشست با اصحاب رسانه شهرستان عملکرد یکساله شهرداری خلخال را تشریح کرد.

فاطمه جوادی گفت: خبرنگاران به عنوان سفیران جامعه با بیان واقعیت ها می توانند به پیشرفت و توسعه شهرستان کمک کنند.

وی افزود : شهرداری یک نهاد مردمی بر اساس پروژه محور حرکت کرده است که در قالب برنامه های میان مدت،کوتاه مدت و بلند مدت این برنامه ها را ادامه خواهد داد.

جوادی گفت : مدارک و مستندات طرح باز آفرینی برای ساماندهی هرو چایی و قلعه باشی به سازمان مسکن و شهرسازی ارسال شده است و در انتظار ارسال پک کامل به شهرداری های استان هستیم تا اقدامات و ساماندهی این مناطق انجام گیرد.

وی تصریح کرد: طرح جامع شهری خلخال که در سال 93 باید مصوب می شود نیز درحال پیگیری بوده و امیدواریم طبق دستور شورای عالی معماری کشور تا اسفند ماه این طزح نیز به تصویب برسد.

جوادی اظهار کرد: کمک 200 میلیون تومانی سازمان شهرداری ها از فروردین امسال به این شهرداری پرداخت نشده است ولی با این حال با مدیریت و تدبیر های لازم علاوه بر جبران کمبود ها تلاش کردیم سطح رفاهی کارمندان را نیز بالا ببریم.

وی به افزایش درآمد پایدار شهرداری نیز اشاره کرد و افزود: معدن شن و ماسه، کارخانه آسفالت و کارگاه بتنی شهرداری در درآمد زائی شهرداری نقش داشته و علاوه بر اینکه پروژه های عمرانی این شهرداری را پوشش می دهند با سایر شهرها و دهیاران نیز برای فروش قراداد بسته خواهد شد.

شهردار خلخال گفت : برای تکمیل پل اللر باغی میلغ 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است طی بازدید استاندار و فرماندار از این پل قول های داده شده است درصورت تخصیص کل اعتبارات تکمیل پروژه در اسرع وقت ادامه خواهد داشت.

وی به طرح پیست اسکی منطقه گردشگری بیله دیر بولاغی اندبیل نیز اشاره کرد و افزود: مدارک و مستندات برای اخذ 12 میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است که در صورت دریافت این تسهیلات، مبلغ 2 میلیارد ریال برای آزاد سازی دستگاه های تله سیژ از گمرگ اختصاص و پروژه شروع خواهد شد.

جوادی گفت: برای تعریض پل قئزباخان چایی مبلغ 130 میلیون تومان هزینه شد که یکی از دغدغه های اهالی این منطقه بود و برای فرهنگ سازی و انتقال این فرهنگ به نسل های آتی از اسم سنتی و قدیمی خود این محل استفاده شد که این روند ادامه خواهد یافت.

شهردار خلخال تصریح کرد:34 نفر نیروی خدماتی شهرداری شبانه روز تلاش می کنند که شهری تمیز داشته باشیم و این امر نیز در مقایسه به سایر شهر ها محقق شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی به ساماندهی سایت فعلی زباله نیز اشاره کرد و افزود: به دلیل افزایش زباله با انتقال زباله روستاها به این منطقه تصمیم به مدیریت با فنس کشی و استقرار نگهبانی شد و طبق تعرفه درصورت انتقال زباله از روستاها عوارضی دریافت خواهد شد.

جوادی گفت : بنر های تقدیر ازمجموعه شهرداری در سطح شهر توسط اشخاص حقیقی و حقوقی طبق مستندات و مدارک نصب شده است که از تمانی این عزیزان در جهت تشویق به خدمت بی‌منت کمال تشکر داریم امیدواریم فرهنگ تشکر و قدردانی از سایر عزیران در راستای تشویق بخدمت در شهر نهادینه شود.

وی تصریح کرد: 25 هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شده است که از اول اردیبهشت سال جاری 1200 تن قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار گرفت و توانستیم 150 کوچه در یک سال آسفالت شود که بعد از 40 سال بی سابقه بود.

جوادی افزود :تغییر کاربری قسمتی از پارک ارم در کمسیون ماده 5 موافقت شده است که مشاوران در حال مطالعه طرح جامع هستند که از سال آینده احداث مجتمع تجاری تفریحی نیز آغاز خواهد شد.

شهردار خلخال گفت : تابلوهای دو زبانه علائم شهری به ارزش ۲ میلیارد ریال خریداری شده و اگر شرایط جوی اجازه دهد، نصب خواهد شد.

او افزود :در تابستان ۹۷ برای اولین بار در خلخال، خط کشی گرم در معابر اصلی شهر انجام گردید که نسبت به خط کشی سرد عمر بیشتری دارد. در گذشته شاهد بودیم که خط کشی سرد انجام شده و بیش از دو هفته دوام نداشت.

جوادی گفت :در جهت بهبود وضعیت ترافیکی شهر نیز مشاور شهرداری خلخال اصلاح هندسی میادین را پیشنهاد کرده که در سال عمرانی ۹۸ اصلاح میدان معلم و بسیج در دستور کار قرار دارد. همچنین ۱۶ پایه چراغ راهنمایی هشت وجهی جهت نصب در تقاطع های حادثه خیز خریداری شده که نصب خواهد گردید.

نصب ۳ دستگاه برج نوری در میدان آزادگان، ولیعصر و بسیج در دستور کار قرار دارد که عملیات فنداسیون آنها به پایان رسیده است و با نصب برج های نوری، تاریکی میدان ولیعصر و آزادگان مرتفع خواهد شد.

در پایان این نشست شهردارخلخال ضمن تقدیر از نماینده و فرماندار خلخال در کمک به شهرداری و همکاری رسانه با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال گفت: هدف و آرزوی شهرداری و شورای شهر، ایجاد نشاط و شادابی در شهر بوده که این خدمات بی منت همچنان ادامه خواهد داشت.

 

عکاس و خبرنگار :محمد علی کریمی      انتشار : مسعود شیر علی پور

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 احمدي 1397-10-02 09:20
باسلام واحترام به شهردار محترم سركارخانم جوادي وكليه پرسنل زحمت كش وخدوم مجموعه شهرداري شهرستان خلخال، باتوجه به شرايط اقتصادي ومحدوديت هاي بودجه اي واقعا قابل تقدير وتشكر است كه باشرايط موجودادارهكرن وخدمات رساني مقداري سخت است اما باتوجه به نشست خبري شهردار محترم خلخال بنده به عنوان يك شهروند خلخالي از شهردارمحترم انتظار داريم قطعادرپي بازديدهايي حضوري از خيابانها وكوچه ها داشته ودارند در بعضي يمواقع نياز به تذكر ويادآوري به طروق مختلف و شيوههاي متفاوت درحد آگاهي ودرك شعور شهروندي درارتباط با همكاري شهروندان براي تميز نگهداشتن محيط شهر ازجمله خيابانها وميادين وكوچه ها ومحيط شهري هستند ما ساكن خيابان رجايي ونزديك اولين ميدان ورودي شهرخلخال از سمت جاده هشتجين هستيم از شما خواهشمنديم يك بازديدي از اين ناحيه كه وروردي شهر است داشته باشيد كه دور بر اين ميدان چند تا مغازه نميشود گفت چون اصلا رعايت نظم وبهداشت شهري را ندارند واين جاي خوب وورودي شهر خلخال را تبديل به يك فضاي نامناسب و قراضه فروشي كرده اند خواهشمنديم در اين راستا يك اقدامات مناسبي صورت پذيرد باتشكر از خدمات وخدمات رساني مجموعه شهرداري خلخال خوب
 
 
+1 #2 شهروند خلخال 1397-10-02 12:54
با سلام خدمت شهردار فهیم و مردمی سرکارخانم جوادی و تشکر از مجموعه شهرداری که با درآمد ناچیز و موانع متعدد و... فرصت طلب دارند بدون حاشیه در امر خدمات تلاش می کنند واما سه موضو ع است شهر وزین خلخال رابا چالش مواجه نموده است
1- عدم وجود پارک مناسب و شهربازی برای کودکان دارد رخ می نماید که بایستی فکرعاجلی شود
2- وضعیت الحاق سه روستاهای همجوار بایستی حل وفصل شود این بلاتکلیفی دارد به کل شهر لطمه می زند
3- وضعیت بغرنج و ناهمگون وسط شهر یعنی کوچه های منتهی به مساجد جمعه از همان صذ سال پیش به وضع رها شده آیا این مناطق جز شهر هست یا نه با تکلیف مشخص شو .
 
 
#3 شهروند 1397-10-10 11:38
باسلام وتشکر فراوان از زحمات خانم دکتر جوادی وپرسنل زحمتکش شهرداری، اینجانب بعنوان یک شهروند ساکن در شهرک ولیعصر از خانم دکتر خاضعانه تقاضا دارم در خصوص حمل ونقل شهری عمومی( تردد تاکسی) در خیابان شهرک های ولیعصر، قایم ، قاضی و...، تدابیر ویژه ای بیاندیشند واقعا در مضیقه هستیم.
 
 
#4 سید عاکف فاضلی 1397-10-10 23:17
سلام و خسته نباشید به زحمتکشان شهرستان خلخال. امیدوارم در سالهای آینده شهری نمونه با همکاری اهالی بوجود آید هرچند که این شرایط حال شهرستان کار زیادی دارد و نیاز به زحمت فراوان، که البته با مدیریت و برنامه ریزی صحیح وجامع می توان به شرایط خوب رسید.ما نیز پشتیبان شما هستیم.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید