معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله اهالی منتظر تحقق و تکمیل نهایی پل اللر باغی هستند
اهالی منتظر تحقق و تکمیل نهایی پل اللر باغی هستند فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 11 اردیبهشت 1398 ساعت 22:00

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673557512461.jpgاز زمانی که قرار شد پل اللر باغی احداث شود، چندین دوره شورا سپری شده و تعدادی شهردار و فرماندار هم آمده اند و رفته اند و همه شان هم بر اهمیت این پل تاکید کرده اند،  ولی هنوز خبری از بهره برداری این پل نیست

 

خلخالیم؛ مسعود شیرعلی پور/ شهر خلخال به لحاظ اینکه به واسطه چندین رودخانه به قسمتهای مختلف تقسیم می شود، برای تردد راحت و بهتر اهالی، نیاز دارد که پل های مختلفی بر روی رودخانه ها ایجاد شده و موجبات راحتی شهروندان فراهم گردد.

با گسترش طولی شهر طی سالهای گذشته که این گسترش در راستای رودخانه اصلی شهر صورت گرفته، متاسفانه مسیرهای ارتباطی بین دو طرف رودخانه ها، مخصوصاً در قسمت شمالی شهر به درستی تعریف و ایجاد نشده و بعنوان مثال اگر شهروندی که ساکن محلات خیابان منتهی به جاده هشجین است، قصد عزیمت به بیمارستان یا ادارات مختلف شهر را داشته باشد ، باید حتما کلی مسیر طی کرده و از پل خیابان 22 بهمن عبور کند که این امر مستلمزم صرف وقت بیشتر بوده و باعث میشود تراکم تردد در مرکز شهر به حداکثر برسد .

همانطور که قبل تر ها و طی سالهای گذشته نیز در این سایت قید شده است، احداث و تکمیل پل اللر باغی، علاوه بر ایجاد دسترسی و راحتی عبور و مرور شهروندان، مسیر جدید دسترسی برای کامیون ها و ماشینهای حمل و نقل ایجاد میکند که بدون گذر از مرکز شهر به راحتی می توانند از طریق خیابان سی متری به جاده فیروز دسترسی پیدا کنند و به نوعی با تکمیل این پل، برخی گره های ترافیکی داخل شهر قابل حل شده و با ایجاد دسترسی بهتر می‌تواند به رونق و توسعه قسمت کم برخوردار شهر نیز کمک شایانی نماید .

طی بازدید میدانی که از محل داشتیم، ستون ها و خود پل اجرا شده و قسمتهایی از دیوار حائل در ضلع شمال شرقی نیز احداث شده است ولی هیچ اقدامی در ضلع جنوب غربی این پل انجام نشده است . این همه تاخیر در احداث و تکمیل این پل که وجود آن برای شهر حیاتی است، قابل قبول نبوده و انتظار می رود در کوتاهترین زمان ممکن شاهد استفاده همهشریان از این مسیر حیاتی باشیم. حتی وجود معارضین در این مسیر، توجیه کننده تاخیر این پروژه نیست و فقط بیانگر عدم توانایی مدیران در چانه زنی با معارضان در رفع مشکلات پیش آمده می باشد.

این یادداشت کوتاه طی درخواست برخی از شهروندان نوشته شد و این شهروندان از فرماندار، شورای اسلامی شهر و شهردار، خواستار پیگیری و تکمیل این پل جهت تسهیل در رفت و آمد و عبور و مرور شهروندان شدند .

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673492091311.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673492096182.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673492099723.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673492102824.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673492107675.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/155673492110976.jpg

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید