معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله حتی شده زندگی‌ام را می فروشم و پل معلق را اجرا می‌کنم
حتی شده زندگی‌ام را می فروشم و پل معلق را اجرا می‌کنم فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 19 خرداد 1398 ساعت 20:17

بهار رسولی سرمایه‌گذار پل معلق خلخال طی گفتگوی اختصاصی با خلخالیم، از اراده قاطع و محکم خود برای احداث و بهره‌برداری از پل معلق ازناو خلخال خبر داد و گفت : حتی شده زندگی ام را می فروشم ولی پل معلق را اجرا می کنم

عکس از آرشیو

 

به گزارش خلخالیم، رسولی ضمن گلایه از تاخیر ایجاد شده در پرداخت وام مربوط به این پروژه افزود: ای کاش نظام اداری و نظام بانکی قبل از هر اقدامی در خصوص بروکراسی ها و قوانین مربوطه هماهنگی ها و روشنگری های کامل را انجام دهند و سپس اقدام به تشویق و ترغیب مردم به سرمایه گذاری نمایند. از مراحل ارائه طرح گرفته تا طی مراحل مختلف اداری و مراجعه به ادارات متعدد و اخذ مجوزها با سختی و مشقات فراوان طی می شود که البته شایان ذکر است که در همه این مراحل نیز در تمامی ادارات خلخال حمایتهای لازم از سرمایه گذاران و کارآفرینان صورت می گیرد ولی وقتی سیستم اداری با سیستم بانکی هماهنگی لازم را ندارد، برای همه مشکل ساز می شود، چه برای بنده جهت احداث طرح گردشگری و چه بسیاری از روستائیان و کارآفرینان که با مشقات فراوان و با صرف هزینه اقدام به ارائه طرح و تصمیم به شروع کار تولیدی می کنند و در نهایت تعداد زیادی موفق به انجام کار مورد نظر خود نمی شوند.

سرمایه گذار پل معلق گفت: نکته قابل توجهی که همه همشهریان عزیز باید به آن توجه کنند اینکه ما نباید به محض مواجه شدن به مشکل خاصی، در اولین فرصت مسئولین شهرستان را مقصر بدانیم و بدون مطلع بودن از اتفاقات و اقدامات انجام گرفته، فقط با اهداف خاص شروع به تخریب کنیم. در طی اخذ مجوز های لازم همه ادارات و مسئولین خلخال از هر جناج و طرز تفکری، همکاری تنگاتنگ و بسیار خوبی با بنده داشتند، طوریکه به کرات آقای فرماندار برای حل مشکلات پیش رو بنده را تا مرکز استان همراهی کرده و بصورت شبانه روزی اقدام به حل مشکلات پیش رو نموده است، نماینده و امام جمعه محترم با جان و دل پیگیر قضیه بوده و برای رفع مشکلات احتمالی آماده بودند و حتی رئیس و کارمندان بانک توسعه تعاون خلخال نیز با بنده نهایت همکاری را داشته اند، با این حال متاسفانه همکاری مناسبی از طرف مرکز استان با ما نشد و چه بسا یک سری قوانین دست و پا گیر و البته کم لطفی برخی دوستان مرکز استان باعث شده است تا به امروز در امر دریافت وام با تاخیر مواجه شویم.

 

من حتی شده زندگی ام را می فروشم ولی پل معلق را اجرا می کنم

بهار رسولی از اراده قاطع و محکم خود برای احداث و بهره‌برداری از پل معلق ازناو خلخال خبر داد و تاکید کرد : مردم خلخال بدانند حتی شده زندگی ام را می فروشم ولی پل معلق را اجرا می کنم

وی افزود خبرهای بد دشمنان و بدخواهان خلخال را خوشحال میکند و متاسفانه مردم ما را ناراحت و ناامید؛ و اصولا ما نباید در انتشار اخبار بد عجله کنیم و نباید به این اخبار آب و تاب بدهیم. منافع کلی خلخال عزیز را فدای اغراض سیاسی نکنیم تا به راحتی بتوانیم به اهداف اصلی مان که همانا اعتلا و پیشرفت و توسعه خلخال است برسیم.

سرمایه گذار پل معلق در جواب این سئوال که شما قبلا گفته بودید بدون اخذ وام این پروژه را انجام می دهم ولی الان چرا تاخیر در پرداخت وام را مطرح می کنید؟ گفت : اگر مراحل اداری امور مربوط به پل معلق زودتر انجام می شد، اصلا نیازی به اخذ وام نداشتم و قبل تر ها هم اعلام کرده بودم که بدون اخذ وام این پروژه را انجام میدهم ولی افزایش بسیار زیاد و نامتعارف قیمت ها در طی سال گذشته باعث شد نیازمند کمک هایی از این دست شوم. با تمامی مشقات مراحل اداری و بروکراسی را طی کرده ام که بتوانم با تکمیل و بهره برداری از این پل به هدفم برسم و به هیچ وجه، به هیچ وجه دست از تکمیل این پل برنخواهم داشت و به هیچ وجه از این موضع عقب نشینی نخواهم کرد حتی اگر این وام را ندهند. تا همین الان کلی هزینه کرده‌ایم، در حال حاضر در پروژه مشغول فعالیت هستیم‏، نزدیک به یک ماه و نیم است که در حال احداث مسیر دسترسی هستیم. مبالغ هنگفتی مصالح خریداری شده و طی روزهای آتی تعدادی از مهندسان ما برای انجام عملیات اصلی پل در منطقه مستقر خواهند شد. و بنده با تمام قوا و تمام انرژی این مجموعه را پیش خواهم برد و در این بین یک سری مسائلی که در فضای رسانه ای خلخال مطرح شده بود، صرفا مربوط میشد به گلایه و انتقاد بنده نسبت به مسئولان استانی که تاخیر زیادی را بابت پرداخت وام ایجاد کرده‌اند.

رسولی افزود: طی نقطه گذاری که اخیرا انجام دادیم طول این پل 454 متر خواهد بود که به امید خدا بعد از تکمیل و بهره برداری، زیباترین و طولانی ترین پل ایران خواهد بود و قطعا با توجه به زیبایی که منطقه ازناو دارد، به واسطه وجود این پل میتوان شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف ایران و حتی سایر کشورها باشیم و قطعا با اتحاد و همدلی و انتقال انرژی مثبت به همدیگر، با قاطعیت اعلام میکنم آینده بسیار درخشانی را برای منطقه خلخال متصور هستم.

 

گزارش : مسعود شیرعلی‌پور

 

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 نوعی 1398-03-20 14:38
خدا قوت آقای رسولی
ما آن روز را به انتظارنشسته ایم.
 
 
#2 مجتبی نعمتی 1398-04-12 05:45
با سلام عرض خسته نباشید به جناب آقای رسولی ان شاءا... باعنایت خداوند سبحان و همیاری و هم قدمی مردم مهربان و خونگرم،همکاری کلیه مسئولین محترم شهری و استانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم و نماینده عزیز شهرمان، شاهد شکوفایی منطقه عزیزمان که لایق بهترین هاست، باشیم.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید