معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله گزارش عملکرد و برنامه های شهرداری و شورای اسلامی خلخال
گزارش عملکرد و برنامه های شهرداری و شورای اسلامی خلخال فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 06 مرداد 1398 ساعت 12:03

به گزارش خلخالیم، مصادف با چهلمین سالروز برگزاری نماز جمعه، سید محمد سعید شهابی رئیس شورای اسلامی شهر خلخال در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته، به عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال در سال گذشته و سال جاری اشاره نمود.

http://up.khalkhalim.com/uploads/156430301809261.jpg

شهابی به نقش ارزنده تعامل و یکپارچگی بین مسئولین اشاره کرده و این کلیدواژه موفقیت را در جهت رشد و تعامل هر جامعه ای مفید دانستند. وی با اشاره به جایگاه رفیع مردم خلخال ، فعالیت های انجام شده شهرداری و شورای اسلامی شهر را در مقابل صبر و بزرگواری مردم شریف خلخال کم دانسته و به این نکته اشاره کردند که سال گذشته در خصوص عملکرد شهرداری و به خصوص آسفالت معابر و کوچه ها رکورد شکنی داشتیم و بیش از 25000 تن آسفالت برای اولین بار در تاریخ شهر خلخال در اختیار مسئولین واحد آسفالت بوده و کارگران شریف و زحمتکش نسبت به لکه گیری و آسفالت معابر اقدام کردند. همچنین احداث کانال و کانیوو در بسیاری از معابر، پازل زنی پیاده رو ها از دیگر فعالیت های عمرانی بودند که مورد استقبال اهالی شریف خلخال نیز قرار گرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر خلخال همچنین به اتمام مطالعه طرح جامع شهری خلخال بعد از 15 سال اشاره کرده و افزود : طرح جامع شهری خلخال که بسیاری از همشهریان عزیز از عدم مطالعه آن که هر ده سال یکبار انجام می شود ولی با تأخیر مواجه شده بود دچار مشکلات عدیده ای شده بودند با تلاش های شهردار محترم و اعضاء شورای اسلامی شهر و کارشناسان مربوطه بالاخره به سرانجام رسیده و طی هفته های آتی به شهرداری خلخال ابلاغ خواهد شد. پیگیری مداوم و حضور مداوم شهردار و اعضاء شورا در مرکز کشور و پیگیری از وزارت راه و شهرسازی و برقراری جلسات مداوم در مرکز استان و کشور باعث گردید این گره کور بالاخره باز شده و به سرانجام برسد.

شهابی افزود : طرح بهبود عبور و مرور شهری توسط مشاور ذیصلاح انجام شده و به تایید و تصویب شورای ترافیک استان نیز رسیده است و در این طرح اصلاح میادین و احداث چهارراه ها و ...دیده شده و بزودی عملیات اجرایی اصلاح هندسی میدان معلم و احداث بلوار دکتر الیاسی و همچنین تبدیل میدان جانبازان به چهارراه جانبازان انجام خواهد شد و در همین راستا عملیات نصب چراغ های راهنمایی زمان دار در چهارراه اندبیل به اتمام رسیده و با نصب نهایی دستگاه فرماندهی این چهارراه نیز در اختیار پلیس راهور قرار خواهد گرفت و در خصوص هوشمندسازی ترافیک شهری خلخال جلسات مقدماتی جهت کارشناسی و شناسایی مسیرها برگزار شده و شهرستان خلخال در بین شهرستان های دیگر در این خصوص پیشرو بوده و این کار با قدرت پیش خواهد رفت.

رئیس شورای شهر خلخال همچنین از ادامه نصب تابلوهای دوزبانه اعلام مسیر در سال جاری خبر داده و افزود: تعداد 5 تابلو بزرگ در مسیرهای مودر نظر نصب شده و پایه های تابلوهای دیگر نیز در حال نصب می باشد و تا آخر شهریور ماه همه تابلوها در محل های مورد نظر نصب خواهد شد و در راستای افزایش روشنایی مسیر سی متری قدس با اداره برق در خرید کابل همکاری لازم را داشتیم.

شهابی در پایان ضمن تشکر از فعالیت ها و پیگیری های مداوم و شبانه روزی سرکار خانم جوادی شهر خلخال و کارکنان خدوم شهرداری خلخال؛ از برنامه های سال جاری نام برده و افزود:

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال پیگیر مسائل و مشکلات هستند و امسال برای کلیه دستگاه های اجرایی سال سختی خواهد بود ولی مردم و مسئولین ایران اسلامی نشان داده اند اگر وحدت و یکپارچگی باشد خواهند توانست قله های به مراتب سختتر را با موفقیت طی کنند ولی اگر تنش در کار بوده و بجای وحدت و همدلی سعی بر تخریب باشد مسلما فضای انتقام و ناامیدی جامعه را فرا گرفته و موفقیتی حاصل نخواهد شد و ما و بسیاری از مسئولین معتقد هستند که انتقاد با تخریب تفاوت های بسیار دارد و چه بسا انتقادی که از روی عدم اطلاع از قوانین و شرایط مالی و اقتصادی باشد مخرب خواهد بود،

ما مشتاق دریافت انتقادات و پیشنهادات بوده و خواهیم بود و روزانه تعداد زیادی از همشهریان با حضور و یا تماس های تلفنی و از طریق فضای مجازی و ...پیشنهاد ها و انتقادهای خودشان را مطرح کرده و ما نیز پاسخگو بوده و خواهیم بود، مسلما تعدادی از پیشنهادها قابلیت اجرایی نداشته و شرایط مالی و قوانین خاص خود را می طلبد ولی اکثرا پیشنهادها راهگشا بوده و ما پیگیر خواهیم بود.

به امید خدا عملیات عمرانی پازل زنی و احداث کانال و کانیوو و لکه گیری و آسفالت معابر در هفته جاری شروع خواهد شد و همچنین در برنامه سال جاری تعریض پل های سطح شهر و ادامه عملیات تکمیل پل ائللرباغی در دستور کار بوده و مصمم هستیم که با تهیه قیر بحث روکش آسفالت سراسری سی متری قدس را پیش ببریم. همه اینها میسر نخواهد بود مگر با همدلی و وحدت و تعامل بین مسئولین.

همینجا جا دارد از رهنمودها و حمایت های امام جمعه محبوب، استاندار محترم که مجدانه پیگیر مسائل شهرستان خلخال هستند و پیگیری های نماینده محترم، فرماندار محترم و ساعی، دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری شهرستان، مسئولین ادارات و نهادها و همچنین شهردار زحمتکش و پیگیر و اعضاء شورای اسلامی شهر و همچنین کارمندان و کارگران زحمتکش که با وجود تمام مشکلاتی که هست دغدغه داشته و پیگیر مسائل هستند و اصحاب رسانه تشکر ویژه ای داشته باشم.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید