معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله اندک اندک جمع مستان میرسند
اندک اندک جمع مستان میرسند فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 08 مرداد 1398 ساعت 12:15

"اندک اندک جمع مستان میرسند"


Image result for ‫khalkhalim.com: دکتر محمد رحیمی‬‎خلخالیم / دکتر محمد رحیمی ؛ هر چه به ایام انتخابات نزدیک میشویم مدعیان ناجی منطقه با طرح های گوناگون توسعه ای و ایده های خدمت رسانی یکی پس از دیگری خود نمایی میکنند، مساجد و هیئت های مذهبی، و هر جا که تجمعی میبینند در آنجا حضور پیدا میکنند و سعی میکنند بر افکار موکلین آینده خود تأثیر گذار باشند.

نفس خدمت رسانی، حس مسئولیت پذیری اجتماعی و حضور و مشارکت در اجتماعات عمل پسندیده ای است اما باید توجه داشته باشیم مردم این کنشگری های اجتماعی را تنها در زمان انتخابات میبینند و پس از انتخابات فاصله بین وکیل و موکلین بیشتر و بیشتر و تبدیل به شکاف می شود. کاندیداهایی که با اهداف مرکانتیلیستی (سوداگری) وارد این کارزار شده بودند موکلین خود را فراموش میکنند و حس مسئولیت پذیری شان فروکش میکند. البته این مسأله مختص منطقه خلخال نیست و در همه مناطق کم و بیش وجود دارد.

در این نوشتار کوتاه قصد دارم به بخشی از معضلات اجتماعی منطقه که در نتیجه سیاست های غلط مدیران منطقه و بی تفاوتی اجتماعی شخصیت های تأثیر گذار منطقه ایجاد شده است اشاره کنم.

عزیزانی که نگران منطقه خلخال و آینده آن هستند و قصد دارند اندکی از آلام مردم منطقه بکاهند توجهشان را به بخشی از آسیب های اجتماعی منطقه که در زندگی روزمره شهروندان جریان دارد جلب میکنم. اگر بتوانید به داد آسیب دیده گان اجتماعی منطقه که روز به روز به تعدادشان افزوده می شود برسید خدمت بزرگی به منطقه و شهروندان کرده اید و به قول معروف هم دنیا و هم آخرتتان را ساخته اید.

منظورم از آسیب های اجتماعی افزایش فقر و مشکلات معیشتی، افزایش آمار خانواده های تحت پوشش، جوانان بیکار و مستأصل، افزایش آمار مهاجرت بالاخص جوانان، مشکل ازدواج و مسکن جوانان، پایین آمدن سن اعتیاد به مواد مخدر، دسترسی آسان به مواد مخدر در کمترین زمان، بالا رفتن سن ازدواج و پایین آمدن سن طلاق و هزاران مشکلات دیگری که همگی حاصل سیاستگذاری های غلط مدیران ادوار مختلف تاریخ منطقه است. آسیب های اجتماعی فوق بطور مویرگی در حال رشد هستند و در زندگی رومزه همه ما حضور دارند و برای همه ما سوال است که براستی منشاء این آسیب های اجتماعی چه هستند و چطور میشود مداخلات اجتماعی مؤثری در جهت کاهش آنها انجام داد.

سخن کوتاه، عزیزانی که آینده خلخال برایتان مهم است به داد آسیب دیده گان اجتماعی منطقه برسید. اندکی از هزینه های کلان انتخاباتی خود را صرف شهروندان خود کنید که زیر بار فشارهای اقتصادی و اجتماعی ناخواسته به سمت آسیب های اجتماعی کشیده شده و می شوند. مردم منطقه از سیاست های غلط مدیران گذشته بسیار متضرر شده اند. بیایید با اتحاد و همبستگی خلخال را بسازیم چرا که خلخال به دست فرزندان خود آباد خواهد شد


دکتر محمد رحیمی؛ جامعه شناس


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید