معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله دولت برای توزبع عادلانه کالاهای اساسی هم بمانند حذف چهار صفر از پول ملی تصمیم گیری کند
دولت برای توزبع عادلانه کالاهای اساسی هم بمانند حذف چهار صفر از پول ملی تصمیم گیری کند فرستادن به ایمیل
جمعه, 11 مرداد 1398 ساعت 17:00

دولت برای توزبع عادلانه کالاهای اساسی هم بمانند حذف چهار صفر از پول ملی تصمیم گیری کند

اروجعلی محمدی:

دیروز دولت لایحه حذف چهار صفراز پول ملی را باقید دو فوریت به تصویب رساند. هرچند که این اقدام کاری تقریبا باحاصل جمع نزدیک به صفر است. ولی دانندگان حداقل بدلیل تسهیل امور حسابداری و کاهش هزینه های چاپ اسکناس آنرا تایید می کنند. اما سئوال اینجاست که دولتی که می تواند چهار صفر را از پول رسمی حذف بکند چرا یک تصمیم جدی برای توزیع کالاهای اساسی درکشور خود نمی گیرد؟ کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومان تخصیص شده از سوی دولت واردکشور می شود ولی عملا با قیمت ارز آزاد به‌ دست مصرف کننده می رسد.

سریال محاکمات تخلفات بعضی از وارد کنندگان آن هم سوژه رسانه‌ها می‌شوند و رسانه ملی آنرا بعنوان ضعف دولت و بی توجهی به اقشار آسیب پذیر مرتباً برعلیه دولت و حامیانش پژواک می‌دهد. شاید دولت خجالت می کشد که اجرای طرح توزیع عادلانه کالاهای اساسی با پرنسیب اقتصاد لیبرال فعلی نمی خواند و یا نمی‌خواهد نظریه پردازان بازار آزادی خود را برنجاند. ولی کار ازاین حرفها گذشته است دولت باید قبول کند که تورم نفس گیر و گرانی وحشتناک امان مردم را بریده است و هیچ تعللی در اجرای این کار جایز نیست.

آقایان مرتباً می فرمایند جنگ، جنگ اقتصادی است. اگر واقعا جنگ اقتصادی است در شرایط جنگی تأمین معاش اقشار محروم که الان بخش بزرگی از جامعه را تشکیل می‌دهند باید اولویت اول و ضرورت عینی اقدامات هر مدیر دلسوز و خادم ملت باشد؛ درحال حاضر بخش وسیعی از جامعه مانند کارگران و کارمندان‏، بیکاران‏، فقرا و آبروداران نیازمند و دیگر اقشار مستضعف بدلیل افزایش بی رویه قیمتها وکاهش قدرت پول ملی از توان تامین معاش ساقط شده اند. باقدری دلسوزی و تدبیر و استواری درتصمیم می‌توان بخشی از معاش اساسی این اقشار را با کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شوند با توزیع الکترونیکی که امروز به سهولت میسر است به قیمت دولتی به سفره آنان رساند و از سرازیر شدن سودهای سرشار آن به جیب زراندوزان جلوگیری کرد فقط اراده و تصمیم گیری لازم دارد.

اگر ایران توانست در طول جنگ تحمیلی هشت سال مقاومت کند یکی از دلایل آن این بود که دولت آقای مهندس موسوی توانست رابطه قیمت ارز و ریال را در سفره مردم و عرصه کار و تولید اقشار مولد جامعه به صفر برساند، اگر جنگ اقتصادی هست بی شک چنین اقدامی امروز نیز ضروری و میسر است و چنین بنیان و اندیشه ای موجب اعتماد بیشتر مردم و تقویت رابطه دولت وملت می شود شک نکنید.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif








 

یادداشت  

 
#1 عبدالله 1398-05-12 11:24
هرچند که میدونم این نظر رو برای رویت تایید نخواهید کرد: این آقا همون شخصی نیست که تو زمان انتخابات ریاست جمهوری از حامیان سرسخت دولت بود ؟؟؟. حالا ایشون الان در مقام مدعی ظاهر شدن؟ :-|
 
 
#2 ایرانی 1398-05-19 16:35
لطفا نظرات مخالف نظر خودتان را نیز نمایش دهید
برخورد سلیقه ای در امر اطلاع رسانی خوب نیست

پاسخ مدیر :‌با سلام خدمت شما . ما بارها انواع نظرات مخالف و موافق را در این سایت منتشر کرده ایم و هیچ مشکلی هم بابت انتشار نظرات مخالف نداریم؛ ولی نظر مخالف داشتن با تخریب کاملا متفاوت است و این صحیح به نظر نمی رسد و منطقی نیست یک نفر با هویت نامشخص اقدام به درج مطالبی نماید که در آینده صرفا برای ما مسئولیت ایجاد کند. هر چند که هر مطلبی هم در سایت منتشر میشود به معنی موافقت ما با مطلب ذکر شده نیست!
شما آزاد هستید که هر طور که دوست دارید ما و مجموعه خلخالیم را نقد کنید و نظرات مخالف قطعا درج خواهد شد ولی از درج مطالبی که باعث تخریب شخصیت دیگران شده و متاسفانه این ادبیات این روزها در فضای بی صاحب مجازی باب هم شده، معذوریم .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید