معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله مسیر سرمایه‌گذاری در خلخال هموار نیست + پانویس مدیر سایت
مسیر سرمایه‌گذاری در خلخال هموار نیست + پانویس مدیر سایت فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 15 مرداد 1398 ساعت 09:48

http://up.khalkhalim.com/uploads/151783781477691.jpgفرماندار خلخال گفت: سیستم اداری معیوب و ناکارآمد و اعمال قوانین سخت‌گیرانه از سوی برخی از مسئولان اجرایی ،بزرگترین مانع در مسیر سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی و منجر به تولید و اشتغال در این شهرستان است.



مسیر سرمایه‌گذاری در خلخال هموار نیست

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری خلخال از عملکرد برخی از مسئولان اجرایی این شهرستان در مقاومت در مقابل سرمایه‌گذاران طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زای این منطقه انتقاد کرد.

او افزود: این تفکر سد راه سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی راغب به سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و کوچک در این شهرستان شده است.

وی همچنین اظهار داشت: صرف مانع‌تراشی بدون ارائه راهکار برای اصلاح طرح‌ها از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط از جمله حفاظت محیط زیست ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، جهاد کشاورزی ، امور آب و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی در برابر سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی منطقه موجب مایوس شدن متقاضیان به سرمایه‌گذاری و در نهایت پیچیده شدن روند بیکاری در این شهرستان شده است.

او گفت: در حالی که قوانین جاری کشور برای همه مناطق ایران اسلامی به یک نوع تدوین شده این قانون در خلخال به نوع دیگری از سوی مسئولان بی‌اعتقاد به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تعبیر و تنها بخش منفی قانون از سوی مدیران این شهرستان استفاده می‌شود

بابایی همچنین اظهار داشت: مانع‌تراشی به بهانه‌های مختلف ،روند بسیار کند مراحل اداری ،طولانی شدن زمان استعلامات سرمایه‌گذاری ،نگاه منفی مدیران اجرایی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مقاومت سخت برخی از مدیران در مقابل سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در حال حاضر جوابگوی نیاز سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال نبوده و سد راهی برای توسعه سرمایه‌گذاری اقتصادی این شهرستان شده است.

او افزود: استفاده از واژه نه و همیشه منفی از سوی تعدادی از مدیران اجرایی این شهرستان به سرمایه‌گذاران متقاضی طرح‌های سرمایه‌گذاری هرگونه کارهای مربوط به راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در این منطقه را عقیم کرده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار بسیار توانمند برای راه‌اندازی بزرگترین واحد مرغداری گوشتی منطقه ، ایجاد بزرگترین مرکز پرورش بلدرچین، راه‌اندازی و احداث کارخانه تولید خوراک دام و طیور، کارخانه‌های فرآوری تولیدات دامی ، کشتارگاه طیور ، باسکول ۱۰۰ تنی و چند طرح بزرگ اشتغال‌زا در این شهرستان بدون دریافت هرگونه تسهیلات بانکی و با استفاده از توان و ظرفیت مالی خود، اظهار داشت: در حالی که سرمایه‌گذار این طرح‌ها مرغداری ۶۰ هزار قطعه‌ای را راه اندازی و بهره‌برداری کرده از مهرماه سال گذشته همچنان درگیر مسائل اداری خشک و دست و پاگیر در انتظار جواب استعلامات اداری برای راه‌اندازی سایر طرح‌های خود می‌باشد.

فرماندار خلخال گفت: در حالی که سرمایه‌گذاران بسیاری برای راه‌اندازی مراکز پرورش ماهی در جوار رودخانه قزل‌اوزن و رودخانه دارای شرایط ایده‌آل برای پرورش ماهیان خاویاری اعلام آمادگی می‌کنند، اداره محیط زیست شهرستان به بهانه‌های واهی سد راه شده و اجازه فعالیت در این بخش را به کسی نداده است.


پانویس مدیر سایت : با عرض سلام و ادب خدمت دوستان و همشهریان گرامی

عرض سلام و خسته نباشید داریم خدمت فرماندار محترم شهرستان خلخال، به قول شاعر جانا سخن از زبان ما می گویید !

متاسفانه ما سالها در این شهر شاهد اعمال قوانین سخت گیرانه در خصوص راه اندازی انواع کسب و کار قانونی از طرف برخی مسئولین این شهر هستیم و قطعا یکی از دلایل اصلی مهاجرت جوانان این شعر مأیوس و نا امید شدن آنان از راه اندازی شغلی در خلخال است.

همانطور که خود شما هم فرمودید، گویی شهرستان خلخال جزیره ای در کشور است که قوانین حاکم بر آن با کل کشور تفاوت دارد و متاسفانه مسئولین ما هیچگاه قوانین تشویقی را که برای بسیاری از کسب و کارها لحاظ شده است، اجرا نمی کنند و این در حالیست که هر قانون منفی و سخت گیرانه ای را حتی قبل از ابلاغ شدن، در این شهر به مرحله اجرا می گذارند.   

همه این مطالبی که از زبان آقای فرماندار بیان شد، سالهاست که درد دل همشهریان است و ما بارها در این سایت از عدم همکاری بسیاری از مسئولین و عدم حمایت از سرمایه گذاران گلایه کرده ایم و همواره امیدوار بودیم که بالاخره تغییری در رفتار برخی از مسئولین شاهد باشیم، اما موضوع بسیار مهمی که به ذهن هر شهروندی که این خبر را میخواند این است که آیا خود آقای فرماندار مسئول ارشد این شهرستان نیستند؟ و آیا خود آقای فرماندار طی قریب به 3 سال و پیشتر از اینها بعنوان کارمند فرمانداری خلخال شاهد اینگونه رفتارها نبوده اند ؟ و آیا این سخنان ایشان به نوعی سلب مسئولیت از خود و انداختن تقصیرها به گردن دیگران نیست؟

پس صرف این گلایه ها و ایراد گرفتن به برخی مسئولین، خود آقای فرماندار را بری از این مشکلات نمی کند، چرا که ایشان بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، این قدرت و توانایی را داشته اند که با مسئولینی که مانع تراشی کرده اند، برخورد قاطع تری داشته باشند. و بدتر اینکه ایشان به برخی کارشکنی ها واقف بوده اند و اقدامی نکرده اند.

آقای بابایی، زمانیکه شما بعنوان نیروی بومی و فرزند این آب و خاک بعنوان فرماندار خلخال معرفی شدید، نور امید تازه ای در دل دوستداران وطن روشن شد و از آنجاییکه شما بعنوان یکی از فرمانداران موفق آذربایجان شرقی مطرح بودید، این نوید را برای اهالی خلخال به ارمغان آورد که با حضور شما، شاهد تغییرات اساسی و سرعت گرفتن روند توسعه خلخال خواهیم بود، ولی متاسفانه به قول شما با کار شکنی برخی مسئولین غیر همراه و بهانه گیر، روند توسعه با اختلال روبرو شد.

حال سئوال اینجاست که آقای فرماندار چرا در طی این مدت با مسئولینی که به قول خودتان همراه نبوده اند برخورد جدی نداشته اید و چرا با وجود کارشکنی ها اقدام به جابجایی آنها ننموده اید ؟ مگر شما نماینده عالی دولت در منطقه نیستید ؟ کارشکنی های مسئولین خلخال به حساب کل دولت نوشته می شود و در نهایت منجر به ایجاد نارضایتی و نا امیدی در بین مردم می شود. چرا با مسئولینی که باعث ایجاد این نا امیدی ها و نارضایتی ها شدند، برخورد جدی نداشته اید؟ و چرا آنها را جابجا نکردید و نمی کنید؟

آقای فرماندار چرا از مشکلات زیادی که در خلخال با آنها مواجه شدید، با مردم صحبت نمی کنید ؟ چرا از دلایل عدم حرف شنوی برخی مسئولین با مردم سخن نمی گویید؟

در پایان از آقای فرماندار تشکر میکنیم که طی این خبر، به مشکلات اساسی شهر اشاره داشته اند و الحق که در این مورد سخن حق را گفته اند ولی قطعا راه حل این مشکلات هم دست خود آقای فرماندار است، لطفا با مسئولین غیر همراه و کارشکن برخورد کنید و مطمئن باشید، مردم فهیم خلخال نیز با شما همراهی خواهند کرد. 


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 علی 1398-05-15 15:53
بنده یکی از افرادی هستم که ضربه این سخت گیری ها و اجرای مر، قانون در مورد من اجرا شده است. و آقای فرماندار در جلسه شورای تامین، در مورد موضوع بنده خود خواهان این سخت گیری ها بوده‌اند
 
 
#2 شهروند خلخالی 1398-05-16 08:10
علت طولانی شدن زمان پاسخ دهی ادارات به استعلامات ارباب رجوع و مانع تراشی کارکنان در برابر سرمایه گذاران مربوط به عدم اشراف مسئولین ادارات به وظایف و دستورالعمل ها و شیوه کار مجموعه تحت امر خود می باشد وقتی مدیر یک مجموعه هیچگونه تخصص و اطلاعاتی در حوزه عملکرد واحدهای تحت امر خود ندارد و کارمندانش هرجور که بخواهند عمل می کنند ارباب رجوع و سرمایه گذار بعد از مدتی دوندگی نهایتا لقایش را به عطایش بخشیده و بیخیال سرمایه گذاری می شود و در شهرو منطقه ای سرمایه گذاری می کند که در رسیدگی به پرونده اش تسهیل کنند و احترامش را نگه دارند .
 
 
#3 شاهمرادپور 1398-05-16 13:48
با سلام و تحیت خدمت نگارنده محترم،حقیر در جدیت و قاطعیت جناب بابایی تردیدی نداشته و قطعا در حدوداختیارات قانونی خویش آن را اعمال خواهد کرد. با ارزوی موفقیت همه بزرگواران
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید