معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله احداث شهرک گلخانه ای خلخال به جد پیگیری می‌شود
احداث شهرک گلخانه ای خلخال به جد پیگیری می‌شود فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 27 مرداد 1398 ساعت 13:19

 
هفته گذشته مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل به همراه مسئول اداره جهاد کشاورزی خلخال و کارشناسان این اداره بازدیدی از محل احداث شهرک گلخانه ای خلخال داشتند، لذا در این راستا روند احداث شهرک گلخانه ای خلخال را از بهبود علیزاده، رئیس محترم اداره جهاد کشاورزی خلخال جویا شدیم.
 

با توجه به پتانسیل و قابلیت تولید محصولات گلخانه ای در منطقه خلخال، وجود شهرک گلخانه ای بیش از هر زمان دیگری لازم به نظر می رسد؛ اخیرا طی پیگیری هایی که توسط خلخالیم صورت گرفت، مطلع شدیم که مشکل تخصیص آب شهرک گلخانه ای خلخال برطرف شده و آب مصرفی این شهرک توسط امور آب شهرستان و استان تخصیص یافته است.

هفته گذشته مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان اردبیل به همراه مسئول اداره جهاد کشاورزی خلخال و کارشناسان این اداره بازدیدی از محل احداث شهرک گلخانه ای خلخال داشتند، لذا در این راستا روند احداث شهرک گلخانه ای خلخال را از بهبود علیزاده، رئیس محترم اداره جهاد کشاورزی خلخال جویا شدیم.

۶ طرح کشاورزی در خلخال بهره‌برداری می‌شود

( عکس از آرشیو ایرنا)


علیزاده در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم گفت‌: امسال برای شهرک گلخانه ای خلخال اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان از طرف دکتر خالقی نماینده خلخال و کوثر از محل اختیارات نماینده تخصیص یافته است، لذا با توجه به اینکه این اعتبارات ملی می باشد، این پروژه به جد توسط اداره کل جهاد کشاورزی و حتی در سطح بالاتر توسط وزارتخانه پیگیری می شود.

علیزاده افزود: طی هفته گذشته با حضور مهندس عبدالله عموقین مدیر شهرک های کشاورزی استان اردبیل، از پروژه بازدید میدانی به عمل آمد. برای احداث شهرک گلخانه ای در محل مذکور، لازم است سند این زمین که در حال حاضر به نام منابع طبیعی است، به نام شرکت شهرک‌های کشاورزی زده شود و به محض اینکه سند به نام شهرک کشاورزی زده شد، مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار جداگانه نیز برای اجرای این شهرک تخصیص خواهد یافت.

علاوه بر این برای اجرای این شهرک لازم است یک مشاور جهت مطالعات تکمیلی و طراحی جامع در منطقه حضور پیدا کند که خوشبختانه آگهی مشاور توسط وزارت جهاد کشاورزی صادر شده است.

علیزاده خاطر نشان کرد مهمترین دغدغه ما مشکل تخصیص آب بود که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است و ما به جد پیگیر هستیم که این شهرک در کوتاهترین زمان ممکن آماده احداث و بهره برداری شود.


لازم به ذکر است، شهرک گلخانه ای خلخال در زمینی به مساحت 22.6 هکتار بین خوجین و طولاش در حال احداث است و به دلیل قدرت بالای اشتغالزایی و عدم آلودگی زیست محیطی، خلخالیم همچنان تا حصول نتیجه نهایی، پیگیر احداث این شهرک خواهد بود.


مصاحبه: مسعود شیرعلی پور

http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif








 

یادداشت  

 
#1 مهندس بیکار کشاورزی 1398-05-28 08:32
در خلخال مسئولین زیاد حرف می زنند فرماندار شهرستان بیش از 2 سال است که در جلسه فارغ التحصیلان بیکار کشاورزی موضوع احداث شهرک گلخانه ای را مطرح نموده و پیگیری می کند . چراجهاد کشاورزی در طول 2 سال هنوز مسئله انتقال سند مالکیت از منابع طبیعی به جهاد کشاورزی را حل نکرده است اینکه دیگر اعتبار نمی خواهد .در پارس اباد حدود 3 ماه است که موضوع احداث شهرک گلخانه ای مطرح شدو الان اسکلت گلخانه نصب شده و در چند ماه بعدی هم تکمیل و به مهندسان واگذار می شود ولی در خلخال فقط اما و اگر . ولی بقول شاعر در اگر نتوان نشست .
 
 
#2 ارش 1398-05-31 17:38
با سلام
خلخال تا زمانی که بحث و دعوا و من من گفتن داره هیچ پیشرفتی نمیکنه نمونه بارز تفرجگاه اندبیل هست که هیچی نداره هیچ امکاناتی نه دستشویی ، نه بوفه و رستوران و غذاخوری و غیره چند سال پیش چهار تا قهوه خونه داغون داشت اونم اومدن تخریب کردن. منابع طبیعی میگه اونجا مال منه محیط زیست میگه مال خودمه. اقا همشون مال شما. الان چه ترقی کرده مثلا. خلخال همه دعوا دارن هیرولی، کتدی، شهری، کردها، آشاغی یوخاری نوعی یری. یه نماینده میخوان بفرستن مجلس یا سایر انتخابات ، کردها به کرد رای میدن هیرولی به هیرولی کتدی به کتدی خلاصه بدون تفکر انتخاب میکنن و باقی ماجرا. کی میخواد پیشرفت کنه خدا میدونه. دومین مدرسه آذربایجان رو داریم اولین شهرستان استان بوده و خیلی چیزها که در گذشته خلخال واقعا خوب و رو به پیشرفت بوده. آبگرم طبیعی داشته اون موقع سرعین آبگرم نداشت. مشکین شهر ترقی کرد پل زدن جامپینگ و بالن و هزار تا موارد تفریحی که توریست جذب میکنه. از تهران میان پل مشکین و سرعین و از حیران برمیگردن. خلخال هر کی میان از اسفالت پونل و اسالم میناله و ازناو و تفرجگاه اندبیل میرن هیچی نداره عکس میگیرن و خداحافظ. با این اوضاع خلخال عقب مونده. بهترین هتل ها و ویلاها رو میشه تو تفرجگاه اندبیل زد. تله کابین بزنین ملت بریزه خلخال. همدان یه کوه خشک داره تله کابین زده یا پیست الوارس هیچ منظره ای نداره ولی تله سیژ زده مسافر جذب میکنه. برای رونق شهر باید به فکر جذب و نگهداشتن مسافر بود . دعواها رو بزارین کنار. یا علی
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید