معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله گفتگو با امیر رضا بیرامی رتبه 43 تجربی از خلخال
گفتگو با امیر رضا بیرامی رتبه 43 تجربی از خلخال فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 28 شهریور 1398 ساعت 12:45

گفتگو با امیر رضا بیرامی رتبه 43 کنکور سراسری سال 98 در رشته تجربی از خلخال و قبولی در رشته‌ی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران

دو سال است که با تبدیل خلخال از منطقه دو به منطقه سه کنکور، شاهد اتفاقات خوب در قبولی دانش آموزان خلخال در دانشگاههای کشور هستیم؛ اتفاقی که سالها مطالبه شهروندان و دانش آموزان این شهر بود و با تلاشهای مسئولین خلخال و پیگیریهای مستمر نتیجه داد.

یکی از این دانش آموزان موفق خلخال که شاید اگر با همان سهمیه منطقه دو هم میتوانست نتایج خوبی کسب کند، امیررضا بیرامی بود که توانست با کسب رتبه 43 رشته تجربی، به تلاشهای چندین ساله خود و خانواده اش، ثمر ببخشد و در نهایت طی روزهای گذشته شاهد بودیم که این فرزند خلف خلخال توانست یکی از صندلی های ارزشمند رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران را از آن خود کند . ضمن تبریک فراوان به ایشان، خانواده محترم ایشان و جامعه دانش آموزان خلخال، به سراغ ایشان رفته و مصاحبه ای ترتیب دادیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.( لازم به ذکر است که این مصاحبه قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور صورت گرفته است)


سلام ضمن عرض تبریک، ابتدا خودتان را معرفی کنید؟

به نام حضرت حق.

امیررضا بیرامی هستم رتبه ۴۳ رشته تجربی سال۹۸.‌ پدر و مادرم هر دو دبیر هستند.دوره ابتدایی را در مدرسه ناصری،متوسطه دوره اول را در مدرسه نمونه دولتی شهید چمران و متوسطه دوره دوم را در استعدادهای درخشان شهید بهشتی گذراندم.


انتظار کسب این رتبه را داشتید؟

بله انتظار کسب این رتبه را داشتم و اگر سوالات امسال آسان نبود،به جرأت میگویم رتبه ام حتی بهتر هم میشد


روش مطالعه و برنامه ریزی تحصیلی تان به چه صورت بود؟

روش مطالعه و برنامه ریزی، بسیار مبحث گسترده ای است، چون باتوجه به هر ماده درسی و هر بازه زمانی کاملا نحوه و تیپ مطالعه تفاوت می کند. من هم از این قاعده مستثنی نبودم و همیشه با توجه به شرایط و زمان باقیمانده تا کنکور، برنامه ریزی میان مدت و کوتاه مدت انجام می دادم تا بهترین برنامه را داشته باشم.


آیا در طول مطالعه از سی دی های آموزشی و یا کلاس کنکور خصوصی استفاده کردید؟

من چه در سال کنکور و چه در طول ۳ سال دبیرستان بغیر از کلاس های مدرسه، در هیچ کلاس خصوصی و یا عمومی کنکور شرکت نکردم. از پکیج‌ها و سی دی های آموزشی نیز ابداً استفاده نکردم، چون اصلا نیازی به شرکت در کلاسهای خصوصی و‌ یا استفاده از سی دی های آموزشی نمی دیدم. من فقط در آزمونهای آزمایشی شرکت می کردم و از کتاب های تست برای تمرین و آمادگی بیشتر برای کنکور استفاده می کردم.


برای مطالعه کنکور خود برنامه ریزی کردید یا مشاورانی کمک کردند؟

من همیشه خودم برنامه ریزی کردم و هرگز مشاوری نداشتم.

فقط در سال آخر با یکی از رتبه برتری‌های سالهای قبل در ارتباط بودم و از تجربه های ایشان استقاده می کردم، چون بنظرم استفاده از تجربیات یک رتبه برتر‌ بسیار مفیدتر از صرف مشاور هست، چون کاملا شرایط یک کنکوری را درک می کند و باعث می شود که فرد بدون واهمه به کار خودش ادامه دهد. البته با همه این اوصاف، من خودم بزرگترین راهنمای خودم بودم و همیشه سعی می کردم با استفاده از تجربیات دیگران و مطالعه مصاحبه رتبه برترهای سال قبل در سایت های مختلف،آگاهی کسب کنم و در آخر‌خودم تصمیم گیرنده باشم


از چه زمانی کنکور را جدی گرفتید و آیا دچار ناامیدی هم شدید؟

من از سال دهم به فکر کنکور بودم،البته واقعا میزان توجهم به کنکور و ساعت مطالعه ام کم بود.ولی بطور‌ جدی حدوداً ۱۳ ماه با تمام قوا برای کنکور زحمت کشیدم.

ناامیدی برای هرکسی پیش می آید،چون هرکس زمانی که کمی از شرایط ایده آل و هدف مدنظرش فاصله بگیرد دچار یاس می شود.ولی همیشه سعی کردم که در حداقل زمان با توکل به خدا به حالت عادی برگردم تا یکی از طلایی ترین دوران زندگی ام را از دست ندهم.


چند ساعت را صرف فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کرده اید؟

من اصلا در دوران کنکور گوشی هوشمندی نداشتم که بخواهم در شبکه های اجتماعی فعالیت کنم؛ فقط معمولا روزی چند دقیقه اخبار روز را از اینترنت چک میکردم.


روز آزمون کنکور چطور بود؟

روز کنکور کاملا برایم عادی بود.خیلی آرام و بدون استرس سرجلسه حاظر شدم، خیلی هم سرحال و شاداب بودم، چون به خودم تلقین کرده بودم که روز کنکور باید بهترین خودم باشم و در عالی ترین وضعیت به سوالات پاسخ بدهم.

درحالت کلی خیلی تحت تاثیر جو روز کنکور قرار نگرفتم و خیلی عادی مثل روزهایی که به آزمونهای آزمایشی می رفتم، رفتار کردم.


رشته و دانشگاه مورد علاقه شما کدام است؟

به رشته پزشکی علاقه مندم و انشالله در یکی از دانشگاه های برتر تهران دوران دانشجویی را شروع خواهم کرد.


نظرتان با تبدیل خلخال به منطقه 3 با پیگیری های نماینده و طومار جمعی از والدین چیست ؟

ابتدا بگویم که تابحال‌ ندیده ام که با طومار نویسی کاری به نتیجه برسد و چون کاملا درجریان تغییر منطقه کنکور بودم،با اطمینان می گویم که تغییر منطقه حاصل پیگیری های متعدد نماینده و مسئولین خلخال از‌سازمان سنجش بود‌ و نه چیز دیگر.

مزایا ی تغییر منطقه که فراوان است و هر کسی‌ که کمی با کنکور و‌ نحوه سهمیه بندی صندلی های دانشگاههای دولتی آشنا باشد،کاملا مزیت این تغییر منطقه را درک می کند.

بابت‌ تغییر منطقه کنکور از همه ی عزیزانی که برای این مهم تلاش کردند،تشکر می کنم.


به غیر از درس تخصصی خود، مهارت دیگری دارید که بتوانید با آن کسب درآمد کنید؟

به امید خدا، توجه اصلی من به دانشگاه و رشته ی مورد علاقه ام خواهد بود تا در کار‌آینده ام جزو‌ بهترین ها باشم ولی انشاالله در زمینه مشاوره ی کنکور و تدریس فعالیت خواهم کرد. البته با توجه به تجربیاتی که داشتم و مهارتی که در طراحی سوالات چهار گزینه ای داشتم، همکاری در این زمینه را با یکی از موسسات مطرح کشورشروع کرده ام.


مهم ترین ویژگی خود را چه می دانید؟ خودتان را نخبه می دانید؟

مهم ترین ویژگی من این است که به خود و توانایی هایم و افکار و نظراتم،ایمان کامل دارم وسعی کرده ام همیشه بطور منطقی‌‌‌رفتار کنم.

برای پاسخ به این سوال که نخبه هستم‌ یا نه بسیار‌ زود است.چون‌ مسیر اصلی آینده ام از راه دشوار پزشکی عبور می کند و صرفا با کسب‌ رتبه خوب‌ در کنکور نمی توانم‌ به این سوال پاسخ دهم


چه توصیه ای برای دانش آموزانی که سال بعد امتحان کنکور را خواهند داد دارید؟

توصیه برای کنکوریها که بسیار فراوان است... . ولی دو توصیه مهم دارم.

نکته اول اینکه هیچ وقت نا امید نباشند و با توکل به خدا،همه ی تلاش خود را بکنند و یادشان باشد که کسانی که در کنکور سراسری موفق شده اند، انسان های فرازمینی نبوده اند و کارهای عجیب انجام نداده اند و هرکسی می تواند در حد خود در کنکور موفق شود.

نکته دوم: کنکوریها قدر تک تک دقایق سال کنکور را بدانند و همیشه یادشان باشد که نحوه ی صحیح مطالعه و برنامه ریزی بسیار مهم تر از صرف ساعت مطالعه ی زیاد است، چه بسیار کسانی بوده اند که تلاش و پشتکار زیاد داشتند ولی تنها به علت اینکه از مسیر درست مخصوص به خود حرکت نمی کردند در کنکور موفق نشدند. مسیر موفقیت درکنکور برای هر فردی با توجه به شرایط ،سلایق،علاقه و... هر فرد متفاوت است،دانش آموزان همیشه سعی کنند با استفاده از تجربیات دیگران، راه درست و نحوه ی برنامه ریزی مخصوص خویش را کسب کنند. چون همیشه خود فرد،بزرگترین راهنما و مشاور وی است


و سخن پایانی ...

درانتها از تمامی همشهری ها و و عزیزانی که در این مدت با محبت های فراوانشان من را شرمنده کردند متشکرم. انشاالله که شایستگی این همه لطف را داشته باشم.

بر خود وظیفه میدانم از زحمات دبیران دلسوزم از دوران ابتدایی تا سال کنکور قدردانی‌کنم، معلمانی که تا عمر دارم سپاسگزارشان هستم.

تشکر ویژه دارم از زحمات کادر‌ و دبیران و مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی که خیلی برایم زحمت کشیدند و نقش فراوانی در موفقیت بنده داشتند.

و نهایتا اگر به چیزی رسیده ام‌،بخاطر زحمات پدر و مادرم بوده و تا عمر دارم مدیونشان هستم چون تمامی آنچه دارم از سایه زحمات آنها بوده و از اعماق وجودم قدردانشان هستم.


انتهای پیام /


مصاحبه : محمدعلی کریمی  /  ویراستاری و انتشار: مسعود شیرعلی‌پور


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 

یادداشت  

 
#1 سعید 1398-06-29 20:22
عرض تبریک. ایشون پسر آقای سخاوت بیرامی مدیر آموزش و پرورش خلخال هستن؟
 
 
#2 کوروش ممدوحی 1398-06-30 09:23
ضمن تبریک به آقای امیررضا بیرامی . آرزوی موفقیتهای بیشتر برای ایشان دارم
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید