معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله مردم نجیب خلخال همواره قدردان مسئولین صادق بوده اند
مردم نجیب خلخال همواره قدردان مسئولین صادق بوده اند فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 12 شهریور 1398 ساعت 21:12

خلخالیم؛ مسعود شیرعلی پور / http://up.khalkhalim.com/uploads/151938360573681.jpgهفته گذشته و به دنبال تصویب طرح جامع شهری خلخال بعد از 16 سال، فرصت و بهانه ای پیش آمد تا مصاحبه ای با شهردار خلخال داشته باشیم؛ فاطمه جوادی ضمن پاسخگویی به تعدادی از سئوالات ما در خصوص این طرح، به سایر سئوالات ربط و بی ربط ما هم با حوصله پاسخ دادند.


لطفا توضیحاتی در مورد طرح جامع شهری و طرح تفصیلی به مخاطبان گرامی سایت خلخالیم ارائه نمایید

طرح ریزی و توسعه شهر با در نظرگرفتن نیازهای اجتماعی و اقتصادی و با هدف به حداقل رساندن مشکلات شهری و پاسخگویی به نیازهای عمومی برای شهرها ضرورتی اجتناب ناپذیراست؛ و لذا ظهور برنامه‌هایی نظیر طرح جامع و طرح تفصیلی ناشی از همین تقاضا است طرح جامع شهری در واقع محورهای توسعه شهری و حدود مرز محدوده شهری را مشخص و درآن لکه گذاری کاربریها انجام می شود .

طرح تفصیلی، عبارت از طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر، که نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آن ها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویت های مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می شود و مرجع تصویب طرحهای تفصیلی کمیسیون ماده 5 استان به ریاست استاندار می باشد.

این ۲طرح لازم و ملزوم یکدیگرند، اما در عین حال از نظر روش کار، شیوه تهیه، مقیاس نقشه ها و نتیجه نهایی، تفاوت هایی با هم دارند. طرح جامع شهری، به منظور تدوین برنامه و تعیین جهات توسعه شهر و تامین نیازمندی های آن، بر مبنای پیش بینی ها و اهداف توسعه شهری میباشد و در واقع، طرح جامع، برنامه ای است که به صورت راهنما عمل می کند و خط مشی کلی سیاست های توسعه شهری را تعیین می کند. در نقشه های طرح جامع – که معمولا در مقیاس ۱:۱۰۰۰۰ و ۱:۵۰۰۰ تهیه می شود – محل استقرار و توزیع کاربری های شهری عمده (مثل کاربری های آموزشی، بهداشتی و فضای سبز)، تراکم های جمعیتی، حدود حریم ها و محدوده های شهری (موجود و پیشنهادی) و مسیر توسعه آینده شهر، توسط علایم و رنگ ها نشان داده می شوند


کل شهر به کارگاه عمران تبدیل شده است و اقداماتی در حال انجام است، لطفا در مورد این پروژه هایی که در حال انجام انجام توضیح دهید

شهرداری خلخال طبق سال گذشته که حدود 4000 مترمربع دیوار ساحلی، 4000 مترمربع پازل زنی و 18 کیلومتر کانال و کانیو کار شده بود و با تولید 25000 تن آسفالتبالغ بر 150 کوچه بعد از 30 - 40 سال برای اولین بار آسفالت شد، امسال نیز بیشترین تمرکز خود را روی پازل پیاده‌روها و کانال کانیو که نیاز اساسی شهر می باشند، قرار دادیم و پروژه های سطح شهر را با توجه به نیاز شهر به پیاده رو سازی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال و کانال و کانیو نیز با اعتبار 60 میلیارد ریال از منابع داخلی تامین و تعریف نمودیم که در حال حاضر در سطح شهر در حال انجام است.

در حوزه آسفالت نیز پیش‌بینی‌های انجام گرفته به همان میزان سال گذشته، تا پایان فصل کاری آسفالت تولید و در سطح شهر توزیع خواهد شد.

یکی از اصلی ترین و مهمترین موضوعاتی که در زمان مسئولیتم به آن حساس بودم و وقت و انرژی زیاد صرف آن شد، ساماندهی قالاباشی و هیروچایی بود که با توجه به طرح تهیه شده توسط شرکت عمارت خورشید، برای محدودۀ قالاباشی اوایل خرداد 97 طی یک جلسه مشترک فی مابین استاندار محترم و مدیرکل راه و شهرسازی با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد پایدار بازآفرینی شهری مقرر شد برای هر کدام از پروژه‌ها 2.5 میلیارد تومان، تعلق بگیرد و جمعاً 50 میلیارد ریال برای احیای دو مجموعه تخصیص یابد و این شروع یک راه پر امید بود که با تمام انرژی طرح قالاباشی تهیه شده بود و طرح هیروچایی نیز تهیه شد و تا شهریور 97 کلیه نقشه برآوردها بعلاوه اسناد و مدارک و طرح‌های تهیه شده، با تشکیل 37 جلسه استانی و شهرستانی با دبیرخانه ستاد ( اداره راه و شهرسازی) هماهنگ شدیم و ستاد، تامین اعتبار را منوط به ارائه نقشه برآوردها و طرح های کلیه شهرستان‌های استان دانست و نهایتاً اسفند 97 به ما اعلام کردند که با توجه به جمعیت زیر 50 هزار نفر شهر خلخال، از اعتبارات بی بهره است و این موضوع باعث شد از اسفند 97 تا پایان تیرماه 98 طی رفت و آمدهای فراوان به ستاد بازآفرینی شهری تهران، نهایتاً موفق به تامین اعتبارملی از ردیف 006 به مبلغ 700 میلیون تومان شدیم که هر سال ان شاء الله تخصیص خواهد یافت.


با وجود مشکلات مالی بسیاری از شهرداری‌ها، هزینه این کارها از کجا تأمین می شود؟

اعتبارات استانی تخصیصی به شهرداری خلخال در سال 96 مبلغ 645 میلیون تومان و سال 97 مبلغ 325 میلیون تومان بود که با این ارقام عملاً طی دو سالی که بنده در خدمت مردم شریف خلخال هستم، کار چشمگیری نمی شد انجام داد، از اینرو به این بضاعت اندک قانع نشدیم و فصل کاری سال 97 پزوژه‌های عمرانی شهرداری، با ارزش ریالی 7 میلیارد تومان به اتمام رسید و پروژه‌های عمرانی سال جاری با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان در حال اجراست . که کلیه این مبالغ از منابع داخلی شهرداری تامین می شود که حاصل فروش زمین، صدور پروانه و خدمات شهرداری می باشد. لازم به ذکر است که بنده هیچگاه در هیچ جلسه رسمی و غیر رسمی از نبود اعتبارات و یا منابع مالی گله‌مند نبودم، چرا که اولین و مهمترین فاکتور برای انجام کاری، اراده است؛ اگر اراده برای انجام کاری باشد، هزینه آن خود به خود تامین خواهد شد و این دیدگاه در بحث توسعه عمرانی شهر نوعی تکلیف برای مدیران شهری است که خود را در مقابل مطالبات مردم مسئول می دانند و بایستی به هر طریق ممکن، مسئولیت محوله را انجام دهند.


با وجود اینکه کمی از فصل کاری را سپری کرده ایم، چرا دیر شروع به انجام پروژه ها نمودید؟

حجم پروژه‌های عمرانی سطح شهر در سال جاری، با حجم پروژه‌های سال قبل برابری می کند. پیمان سپاری پروژه‌ها در قالب سامانه ستاد انجام می گیرد که زمان بر می باشد و تاخیر بوجود آمده زاییده ناهماهنگی‌هایی است که امسال دامنگیر شورای شهر و مجموعه شهرداری شده است. امیدوارم تا پایان فصل کاری کل پروژه‌های تعریف شده، جمع‌بندی شود.


سایر شهرها برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری به مشکل خورده اند، وضعیت شهرداری خلخال در این زمینه چگونه است.

شهرداری خلخال با توجه به جمیع جهات طی دو سال گذشته، خوشبختانه معوقه‌ای در این خصوص نداشته و لازم به ذکر است که علاوه بر حقوق، اضافه کاری و بیمه کارکنان نیز به روز می‌باشد و گاهی اوقات، مبالغی در قالب رفاهی و مناسبات ملی - مذهبی پرداخت شد چرا که با شرایط اقتصادی فعلی، دریافتی کارکنان شهرداری بسیار اندک بوده و امیدوارم مسئولین بالادستی برای این معضل چاره اندیشی اساسی بکنند


آیا قبول دارید با وجود تلاشهای فراوان شهرداری، باز هم برخی محلات شهر با محرومیت مواجه هستند ؟ و چه اقداماتی را برای محلات کم برخوردار و محروم در نظر دارید ؟

گستردگی عقب ماندگی دوران گذشته در خلخال به حدی است که با کار یک سال و دو سال قابل جبران نیست. مثلا در سال 98 هنوز پیاده رو سازی تقاطع خیابان اصلی ( شهید مظفر عزیزی و سید دانیال ) بهسازی می شود، در حالیکه در این بازه زمانی مرکز شهر باید به حدی از نظر مبلمان شهری ارتقاء می یافت که شهردار فرصت میکرد به محلات حاشیه ای شهر نیز نیم نگاهی داشته باشد.

با این حال خوشبختانه از سال 96 در راستای سیاست‌های ستاد پایدار بازآفرینی شهری، جهت ارتقاء محلات حاشیه ای 4 محله هدف ( اسلام آباد، حمزه آباد، کوی لاله، سلیمان خاطر) معرفی شد و توسط مشاور امر مطالعه و بررسی شد و طبق تقویم زمان بندی ستاد، تا سال 1400 کلیه دستگاههای اجرایی ملکف هستند سطح خدمات خود را در این محلات ارتقاء دهند.


چه خبر از پل اللر باغی و آسفالت سراسری سی متری ؟

همانطور که همه می دانند، پل اللر باغی یکی از پروژه‌های حیاتی و مهم شهر می باشد که اکثرا مورد بی مهری مسئولین قرار میگیرد. اخیرا در جلسه شورای فنی استان، وجود پل را غیر ضروری تشخیص دادند که با حضور در جلسه شورای فنی و دفاع از طرح توجیهی، خواستار ادامه اجرای این پل با مشارکت شهرداری شدیم . برآورد اولیه برای اتمام و بهره‌برداری در خوشبینانه ترین حالت، حدود 8 میلیارد تومان است که اگر بحث تملک و توافق انجام بگیرد، و تامین اعتبار شود در بازه زمانی کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید. سال گذشته طی قراردادی که بین بنیاد مسکن بعنوان مجری و شهرداری به عنوان کارفرما منعقد شد با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری، بخش کوچکی از پل کار شد ولی برای تکمیل کامل، به اعتباری بیشتر و اراده جمعی نیاز است.

سی متری قدس که در واقع حکم کمربندی شرقی شهر را دارد، با راهنمایی استاندار محترم مقرر شد اداره کل راهداری و پایانه ها بعد از پیمان سپاری دو پروژه در خلخال، روکش آسفالت سی‌متری را نیز در قالب پروژه های خلخال در دستور کار قرار دهد که البته سال 97 طبق قرار داد با بنیاد مسکن، زیرسازی و ترمیم بخشی از سی متری انجام شد که با توجه به حجم بالای کار که در گذشته به درستی انجام نگرفته بود و مجبور شدیم 45 سانتیمتر خاکبرداری و مجدد زیر سازی انجام دهیم، فقط موفق به انجام 400 متر شدیم. قطعا خیابان سی متری قدس با طول 3 کیلومتر با اصلاح و بهسازی میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای خیابان اصلی بوده و بار ترافیکی شهر را به طور محسوسی تعدیل کند.


پردیس سینمایی که قراردادش توسط سازمان سینمایی کشور و شهرداری خلخال امضاء شد، در چه مرحله ای قرار دارد و آیا وعده تکمیل این پروژه که دهه فجر امسال عنوان شده است، میتواند محقق شود ؟

یکی از آرزوهای شهروندان خلخال، داشتن سینما است که امسال با عنایت خداوند متعال و با مشارکت وزارت ارشاد و خانه سینمای ایران، زمینی از طرف شهرداری در اختیار پردیس سینمایی قرار گرفت که طبق اظهارات نماینده خانه سینمای ایران، آقای خلیلی 6 ماه پس از کلنگ زنی، آمادۀ بهره‌برداری است و خلخال جزو 15 شهر در 15 استان است که این پردیس سینمایی در سه سالن ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.


چرا هنوز سایت زباله کنونی در منطقه کرنو آتش زده می شود و باعث ایجاد بوی نامطبوع و مسموم در شهر می‌شود؟ از انتقال سایت زباله به محل جدید چه خبر ؟

سایت زباله کنونی یا همان کرنو، میراث 50 ساله ای است که شهرداری خلخال همواره در حل این معضل با مشکلات عدیده مواجه بوده است. از قبول مسئولیت شهرداری تا به امروز مجدانه تلاش کردم تا انتقال زباله به سایت جدید بصورت کاملا بهداشتی و سیستماتیک محقق گردد ولی متاسفانه با توجه به موانع و معارضین موجود، این امور به کندی پیش می رود؛ ولی ساماندهی سایت فعلی زباله بصورت هفتگی با یک دستگاه لودر تسط واحد خدمات شهری پوشش خاک 15 سانتیمتری داده میشود تا از تصاعد گارهای سمی جلوگیری شود.

با توجه به جمیع جهات و با وجود موانع پیش رو برای انتقال طرح مطالعاتی سایت شیخ جانلو توسط مشاور ( پاک اندیشان سبز محیط زیست) انجام شده و سایت پلان، محوطه بهداشتی به همراه زیرساخت هایی چون جاده دسترسی 3 کیلومتری و ابنیه‌های فنی و تاسیسات و نقشه‌ برآوردها به ارزش ریالی 120 میلیارد ریال پیش بینی شده است که با عنایت و توجه ویژه نماینده محترم و فرماندار پیگیر، ان شاء الله تامین اعتبار و اجرایی خواهد شد.


و کمی هم میخواهیم برویم سراغ برخی سئوالات حاشیه ای که شاید بتوان از آنها به دلایل عقب ماندگی خلخال رسید


با وجود اینهمه فعالیت‌های مثبت شهرداری خلخال که طی سالهای اخیر بی سابقه بوده است، چرا برخی ها فقط ایراد می گیرند و ما بیشتر از اینکه شاهد انتقادات سازنده باشیم، فقط در صدد تخریب شما هستند ؟

مردم نجیب و شریف خلخال همواره قدردان زحمات و تلاشهای مسئولین صادق بوده اند و در این میان اندک افرادی هستند که همیشه نیمه خالی لیوان را می بینند و سعی در مثبت نگری ندارند، چرا که سیاهنمایی و نا امید کردن مردم سرلوحه اهدافشان می باشد.و به قول معروف کسی که در خواب است را میتوان بیدار کرد اما کسی که خود را به خواب زده است مشکل است که بیدارش کرد. مثل همان افرادی هستند که سعی دارند در این وانفسای زندگی عرصه امید و نشاط را برای همشهریان تنگ کنند. این افراد همان افرادی هستند که انحصار گرا بوده و زاییده تحریم ها و جنگ اقتصادی هستند. در این جا لازم می دانم به این نکته اشاره کنم که در جنگ نظامی آحاد مردم بسیج می شوند و انسجام اجتماعی افزایش می یابد و برای پیروزی در جنگ نظامی همه، احساس مسئولیت دارند ولی در جنگ اقتصادی و تحریم، بیکاری افزایش می یابد، کارخانه‌ها تعطیل می شوند، سلامت مردم به خطر می افتد و درنتیجه مردم از ترس نوسانات ارز ، کوتاه مدت می اندیشند و در نتیجه انسانهای کوتاه مدت خلق می شوند و در واقع اگر جنگ سرد را بعنوان یک ویروس تلقی کنیم که تمام بدن را درگیر میکند، جنگ اقتصادی به مثابه غده سرطانی است که فرد را از پا می اندازد.

بنده در کسوت شهردار شهر، بزرگترین و اصلی ترین رسالتم، اعتمادسازی و ایجاد انگیزه و تعلق خاطر در بین شهروندان بود و در طی این مدت نیز در این زمینه تلاش کردم؛ تفکر ریسک پذیری بالای شهردار به عنوان مدیریت شهری و شهروند محور بودن از اهداف اصلی و اساسی من بوده و هست خوشبختانه شهروندان خلخال بسیار قدردان می باشند؛ اما در این میان هستند افرادی که از بدو ورودم به شهرداری خلخال، فارغ از هر نوع عملکرد، تفکر و اندیشه، در مقابل شهردار قرار گرفتند و بدون ارائه راهکاری فقط مغرضانه تخریب کردند و از هیچ فرصتی در این زمینه چشم پوشی نکردند! و صد البته در این شهر بودند افرادی که نقد کردند، راهکار دادند و همیشه موتور محرک ما بودند و باعث شدند مصداقی به قضایا ورود کنیم و حل معضل نمائیم.


به نظر شما چرا برخی ها در شهر، منافع عمومی و آبادانی شهر را بازیچه اغراض و منافع کوتاه مدت سیاسی خودشان می کنند و آیا چنین اشخاصی صلاحیت تصمیم گیری در امورات شهر یا شهرستان را دارند ؟

خلخال از دیرباز یک شهر سیاسی بوده که در ایام سال های منتهی به انتخابات التهابات سیاسی نیز افزایش می یابد و در این میان هستند افرادی که منافع شخصی را به منافع شهر  ترجیح می دهند و با موج سواری‌های سیاسی سعی در بر آورده کردن مطامع شخصی خویش هستند که مطمئنا عمر سیاسی این افراد نیز محدود بوده و از محبوبیت و مقبولیت اجتماعی پایینی برخوردارند.

مردم ما مردمی بسیار هوشیار و تیزبین هستند و میتوانند تحرکات سیاسی را از خدمات صادقانه تشخیص دهند و مطمئنا افرادی که از صداقت و اعتماد مردم سوء استفاده میکنند، صاحب اعتبار و جایگاه مردمی نخواهند بود و صلاحیت تصمیم گیری برای امورات مردم را نخواهند داشت.


شایعه شده بود که شما قصد شرکت در انتخابات مجلس را داشتید، با عدم استعفای شما تا تاریخ مشخص شده، مشخص شد که چنین چیزی صحت ندارد، چه توضیحی در این باره دارید ؟

خدمت به خلق کمتر از عبادت نیست، این جمله ای است که خدابیامرز پدرم همیشه میگفتند و همیشه ما را به خدمت صادقانه ترغیب می کردند. شاید در این زمانه پر رنگ و ریا خدمت صادقانه خصوصا در مناطق حاشیه ای شهر و با توجه به حجم عظیم آسفالت کوچه ها طی سال گذشته ، تعریض پل قیزباخان، کیلومترها جدول گذاری و کانال و .... این شائبه را در بین مردم خلق می کرد که شهردار قصد کاندیداتوری مجلس را دارد.

البته عموم مردم با توجه به دیدار چهره به چهره و شناختی که از بنده داشتند، چنین نیتی را بعید  می دانستند و تنها افرادی که از عملکرد شهردار خشنود نبودند و منافع خود را در خطر می دیدند، این شائبه را دامن می زدند که به انحاء مختلف سعی در خدشه دار کردن این خدمات داشتند و انواع کارشکنی‌ها،‌ تشکیل پرونده‌های مختلف قضایی و .... مواردی بودند که برای متوقف کردن و دلسرد کردن بنده انجام دادند و نمی دانستند که بنده با اینگونه موانع پیش رو نه تنها دلسرد نمی شوم، بلکه مقتدرانه به راهی که ایمان دارم، ادامه میدهم؛

پس از پایان مهلت استعفای کاندیداتوری انتخابات، سناریوی جدیدی بر علیه بنده تنظیم شد که مشتمل بر سئولات مختلف اعضای شورای شهر بود که طی 4 مرحله پاسخگوی سئوالات بودم و البته ناهماهنگی هایی که بعضا از طریق اعضای شورا بر مجموعه شهرداری تحمیل میشد و اختلافاتی که توسط برخی اعضای شورا دامن زده می شد و ...


شنیده شده است که یکی از کاندیداهای آتی وعده هایی مبنی اعطای پست فرمانداری به شما در صورت رای آوری ایشان در انتخابات داده است، تا حمایت شما را جلب کند، این مطلب تا چه حدی صحت دارد ؟

زمستان سال 97 بود که شخصی ظاهرا به نمایندگی از طرف یکی از کاندیداها به دفترم حاضر شد و پیشنهاد اینچنینی داد. با توجه به عهدی که بسته بودم مبنی بر اینکه هیچگاه مسائل پیرامونی را با کار و هدفم قاطی نکنم، سعی کردم فقط تمرکز کافی بر روی کارم در کسورت شهرداری خلخال داشته باشم و بس !



مصاحبه : مسعود شیرعلی پور


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 

یادداشت  

 
#1 شاهمرادپور 1398-06-13 07:30
عرض سلام وتحیت و خداقوت به سرکار خانم جوادی و کلیه عزیزان زحمت کش مجموعه
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید