معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله کلینیک مددکاری اجتماعی سرو خلخال حائز درجه بندی سطح اول شد
کلینیک مددکاری اجتماعی سرو خلخال حائز درجه بندی سطح اول شد فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 01 مهر 1398 ساعت 13:10

 
رادبه پرنده مدیر مسئول کلینیک مددکاری اجتماعی سرو در گفتگو با خلخالیم به تشریح عملکرد کلینیک مددکاری اجتماعی سرو پرداخته و گفت: این مجموعه در ارزشیابی های انجام شده اخیر حائز درجه بندی سطح اول شد
 

http://up.khalkhalim.com/uploads/156923694760031.jpg

به گزارش خلخالیم، دکتر رادبه پرنده گفت : کلینیک سرو در سال 1394 تاسیس شده است و بنده به عنوان مسئول این مجموعه انتخاب شده و همواره در خدمت مددجویان عزیز هستیم؛ این مجموعه در ارزشیابی های انجام شده اخیر حائز درجه بندی سطح اول شد و همین امر باعث شده انتظارات از این مجموعه تخصصی مددکاری بالا برود.

پرنده افزود: مددکاری اجتماعی علم بین رشته ای بوده که در آن همه جوانب و رشته های علوم انسانی اعم از روانشناسی، جامعه شناسی، جرم شناسی، حقوق، روانشناسی اجتماعی درگیر هستند.

وی افزود : مجموعه کلینیک سرو شامل 531 نفر مددجو، 3 نیروی مددکاری، 1 نیروی دفتری است که کل پرونده های موجود مددجویی شامل 259 پرونده می باشد که 25 پرونده کودکان شبه خانواده نیز در این مجموعه پیگیری می شود. ما در سال 1397، ماهیانه مبلغ 600 میلیون ریال و سالیانه هفت میلیارد و دویست میلیون ریال پرداخت مستمری ماهیانه به مددجویان داشته ایم. و کل مبلغ کمک موردی پرداختی به مددجویان 405 میلیون ریال بوده است.

وی خاطر نشان کرد، در خصوص مباحث بازتوانی مددجویان که یکی از وظایف اصلی کلینیک های مددکاری اجتماعی می باشد، کلینیک سرو در سال 1397 یکصد و بیست میلیون ریال پرداختی سرمایه کار داشته است. 23 مورد تهیه لوازم ضروری منزل مددجویان، 4 مورد پرداخت ودیعه مسکن، 3 مورد کمک تهیه جهیزیه، کمک مالی دانشجویی 12 مورد، کمک هزینه درمان 9 مورد و تهیه شیرخشک 10 مورد نیز از دیگر فعالیت های کلینیک مددکاری سرو بوده است.

پرنده افزود: معتقدم مددکاری حرفه ای است که در کنار ثواب که دارد، سختی های بسیار زیادی نیز دارد که جا دارد مسئولین استانی و کشوری نسبت به نگاه ویژه به مددکاران اجتماعی اهتمام ویژه ای به خرج دهند. علیرغم مشکلات فراوان مالی که هست مددکاران کلینیک سرو با عشق و علاقه به حرفه خود ادامه می دهند ولی در دوره سختی قرار داریم و مددکاران اجتماعی در خط مقدم مراجعین و مددجویان جهت بیان مشکلات خود هستند، این در حالیست که خود مددکاران نیز دارای مشکلات مالی فراوانی می باشند.

پرنده در ادامه به موارد زیر نیز اشاره نمود

- مدیریت و مجموعه کلینیک سرو در ارزشیابی ها حائز رتبه درجه یک کشوری شده و از طرف مدیرکل دفتر توانمندسازی زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور تشویق شده است که این امر و تشویق های زیادی که از سوی سازمان و اداره کل بهزیستی اردبیل دریافت می گردد نشان از مجموعه ای بسیار منسجم و دقیق دارد که در کنار رسیدگی به امور مددکاری، مباحث روانشناختی و جامعه شناختی واقعیت های اجتماعی و ارائه مقالات و پژوهشهای مربوطه باعث گردیده با سیستم کارآمدی در کلینیک مواجه باشیم که زبانزد کارشناسان استانی می باشد.

- کلینیک سرو سال 1397، 3 مورد برگزاری همایش استانی و حضور در دوره های استانی را در کارنامه خود داشته و یک دوره همایش و جلسات پیشگیری از خودکشی را داشتیم که طی جلسات کارشناسی، چندین مورد مستعد خودزنی و خودکشی شناسایی گردیده و جهت بررسی های بیشتر به اورژانس اجتماعی شهرستان معرفی گردید.

- بیشترین همکاری کلینیک سرو با امور اجتماعی و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان خلخال در امور کاری و مددکاری اجتماعی بوده که جا دارد از کارشناسان مربوطه به ویژه آقای ابراهیم مسروری (ریاست اداره) آقای زعفر محمدی و خانم رعنا اسکندری و کارمندان زحمتکش اداره بهزیستی خلخال تشکر ویژه ای داشته باشم.

- موفقیت هایی که در کنار همه مشکلات مالی به دست آمده حاصل زحمت مددکاران عزیز کلینیک سرو بوده و یکی از عوامل مهم دیگر تداوم مدیریت بوده که متاسفانه در شهرستان ما یکی از ضعف های عمده ای که وجود دارد، تغییرات عمده مدیریتی می باشد که هر مدیری به محض اینکه سرکار خود حاضر شده و تا به خودش بیاید و امور را در دست بگیرد زمزمه رفتنش به گوش می رسد و مطمئناً به هر مدیر و مسئولی انرژی های منفی بدهیم دوره ای از تزلزل شروع خواهد شد که نتیجه منفی برای منطقه خواهد داشت.

- بازهم تأکید می کنم مددکاران اجتماعی با مشکلات مالی درگیر هستند و لازم است در خصوص پرداخت مابه التفاوت ها و پاداش ها ، اقدام عاجل صورت گیرد.

- مددکاران و کارشناسان کلینیک سرو شامل خانم ها: خدیجه جلالی (روانشناس عمومی)، سمیه عزیزی (روانشناس بالینی)، مریم عباسی (مددکار اجتماعی) و آمنه بدلی (کارشناس امور دفتری و رایانه ای ) هستند که با عشق و علاقه به انجام امور مددکاری اجتماعی می پردازند.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید