معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه با تغییرات جدید، طول پل معلق خلخال افزایش می‌یابد
با تغییرات جدید، طول پل معلق خلخال افزایش می‌یابد مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 04 مهر 1398 ساعت 12:57

سرمایه‌گذار طرح گردشگری پل معلق خلخال گفت: در طراحی جدید طول این پل ۸۸ متر افزایش یافته و با این تغییر در سازه پل در آینده نزدیک پل معلق خلخال بزرگترین پل معلق جهان محسوب خواهد شد.

طول پل معلق خلخال افزایش یافت

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، بهار سولی روز پنجشنبه در بازدید معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل از عملیات اجرایی پل معلق خلخال در منطقه نمونه گردشگری این شهرستان افزود: پیش از این مشاوران و مهندسان طراح پل معلق ازناو آن را به طول ۴۵۰ متر طراحی کرده بودند که با تغییرات جدید طول پل به ۵۳۸ متر ارتقا یافته است.

وی با بیان اینکه عملیات ایجاد راه دسترسی از ۲ سمت ورودی پل در ضلع غربی و شرقی کوه ازناو احداث و عملیات اجرایی فنداسیون مهار پل در ضلع شرقی محل اجرای این طرح آغاز شده، گفت: پل معلق منطقه ازناو با عرض ۱.۵ متر و با وزن ۴۵۰ تن به عنوان بزرگترین سازه معلق جهان بدست متخصصان ایرانی ساخته می‌شود.

وی اظهارداشت: برای ساخت این پل از مهارت و تجربه خبره‌ترین مهندسان سازه‌های معلق کشور استفاده شده و همزمان با عملیات اجرایی پل معلق عملیات اجرایی دوچرخه هوایی و زیپ لاین ازناو نیز دنبال می‌شود.

او گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تسریع عملیات اجرایی این طرح وجود ندارد، ولی برخی مانع‌تراشی‌ها در مرکز استان مانع از روند اجرایی این پروژه بصورت عادی شده است.

ارژنگ عزیزی ، معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این بازدید از آماده شدن پرداخت اولین مرحله از تسهیلات بانکی مجموعه گردشگری پل معلق منطقه ازناو این شهرستان خبر داد و افزود: ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک توسعه تعاون استان به سرمایه‌گذار این طرح پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: تسهیلات بانکی ارائه شده به طرح‌های گردشگری احداث شده در مناطق روستایی از جمله طرح پل معلق خلخال از محل تسهیلات اعتباری توسعه روستایی و با تعیین ۳.۵ سال تنفس در پرداخت اقساط بانکی است.

او با درخواست از مدیران بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات گردشگری برای تسهیل در کار سرمایه‌گذاران گفت: برخی از قوانین دست و پاگیر بانکی در سطح کلان کشور مربوط به مقررات بانک مرکزی بوده در عین حال استانداری اردبیل با طرح موضوع در کارگروه گردشگری استان بسیاری از این موانع قانونی را با همکاری مدیران بانک‌ها در استان برطرف و راه برای دریافت آسان تسهیلات توسط سرمایه‌گذاران هموار می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل اولویت کاری معاونت امور اقتصادی استانداری بوده و از هر طریق ممکن از سرمایه‌گذاران طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی منجر به اشتغال و رونق گردشگری حمایت می‌شود ، برای همکاری با سرمایه‌گذار پل معلق برای تسهیل و افزایش سرعت عملیات اجرایی این طرح بزرگ گردشگری منطقه اعلام آمادگی کرد.

وی تشریح کرد: با تسهیل‌گری در مسیر راه طرح‌های گردشگری خلخال مسیر توسعه این شهرستان را هموار کرده و این کار موجب افزایش رغبت سایر سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری کشور برای راه‌اندازی طرح‌های جدید در منطقه جنوب استان به عنوان دروازه ورودی گردشگران از استان‌های همسایه گیلان ،زنجان و آذربایجان‌شرقی از طریق این منطقه به استان اردبیل خواهد شد.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید