معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله خلخال بام آبی آذربایجان
خلخال بام آبی آذربایجان فرستادن به ایمیل
شنبه, 06 مهر 1398 ساعت 13:28

 
خلخالیم؛ میلاد شیرعلی‌پور/ وقتی دو سال پیش برای اولین بار بحث انتخاب شعار برای برندینگ شهر مطرح شد، بعد از سالها یک تصمیم جالب در سطح مدیریتی شهرستان گرفته شد؛ "خلخال بام آبی آذربایجان" بعنوان برند خلخال، تصمیمی که یک تنه و یک شبه توسط شهردار وقت گرفته نشده بود و با مشورت با اهل فن و کارشناسان مختلف صورت پذیرفته بود؛ که در همان ابتدای امر هم با طرح زیبای تابلو های ورودی، قدمی بزرگ در جهت شناساندن شهر خلخال به جای جای ایران برداشته شد و مورد استقبال بسیاری از شهروندان نیز قرار گرفت.
 

http://up.khalkhalim.com/uploads/156966859320961.jpg


حال بعد از دو سال، برخی دوستان حاشیه هایی برای این نام ایجاد کرده و خواستار عقده گشایی شخصی با این نام و برند شده اند.

اول از همه باید این موضوع را با خودمان حل کنیم که آیا به صنعت گردشگری اعتقاد داریم یا نه؟ آیا خواستار پیشرفت شهر هستیم یا نه؟ آیا دوست داریم شهر آباد تری داشته باشیم یا نه میخواهیم فقط دوستمان شهردار شود!؟ آیا دوست داریم به قطب گردشگری منطقه تبدیل شویم یا نه فقط دوست داریم دوستمان نماینده مجلس شود!؟

در جلسه‌ی توضیح دلایل انتخاب برند "بام آبی آذربایجان" برای خلخال، مطالبی مطرح شد که تصدیق تمامی صاحب نظران این عرصه را بر انگیخت. تأکید بر مرتفع ترین شهر آذربایجان به جهت ایجاد کمپ های ورزشی و توریسم ورزشی که از سوی سعید اسماعیل زاده کارشناس ارشد مدیریت ورزشی شهرمان مطرح شد و تاکید بر آسمان آبی و هوای پاک منطقه که میتواند بعنوان یکی از مهمترین عوامل جذب گردشگر به منطقه شود.

حال اینکه این نام دوستان را یاد افرادی می اندازد که دوست ندارند، دلیل نمی شود همه چیز یک شبه برچیده شود.

خلخال بام آبی آذربایجانی می ماند که شهدایی چون رجبی ها، باکری ها و پستی ها را برای دفاع از خاکش به میهن عزیزمان هدیه داده و بی شک دوران این تفکرات کهنه و دگم به پایان رسیده است و اهالی شریف و افکار عمومی قبول نخواهند کرد که عده‌ای برای عقده گشایی ها و تسویه حسابهای شخصی بخواهند از نام و اعتبار شهدای گرانقدرمان مایه بگذارند و از این مقوله سوء استفاده کنند.

شهدای گرانقدر، آبرو و حیثیت این آب و خاک هستند و همانطور که کوچه و خیابان و کوی و برزن به نام مقدس آنها مزین است، همچنان این اسامی پربرکت در جای جای این شهر  زینت بخش خواهد بود ولی سوء استفاده از نام شهدا برای مقاصد غیر منطقی و غیر عقلایی، ظلم هم در حق شهدا و هم در حق اهالی شریف خلخال خواهد بود. 

و اما مقوله گردشگری که حتی در سند توسعه خلخال بعنوان اولویت اصلی توسعه مطرح است، لازم است که با دید باز و از زاویه کارشناسی شده به مقوله نگاه شود؛ با کمی گشت و گذار در شهرهای مختلف کشورمان قطعا متوجه خواهیم شد شهرهای موفق در عرصه گردشگری، از مدتها قبل برای خود برند سازی کرده‌اند، برندهایی که منحصر به فرد بوده و یک ویژگی خاص شهر را یدک می کشد و این نهایت بد سلیقگی خواهد بود که بخواهیم برندینگ شهر را در حد نامهای تکراری و عمومی ده ها شهر دیگر، همچون نگین و ... تنزل دهیم.

حال از اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری، فرماندار و نماینده شهر خواستار رسیدگی روشن و بی پرده در خصوص این حاشیه سازی ها هستیم. چرا که بارها به مساله‌ی گردشگری به عنوان صنعت و الویت اصلی شهر تاکید کرده اند و حال وقت آن است که در عمل دوستی خود را ثابت کنند و در دام حاشیه سازان بی منطق نیافتند.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 

یادداشت  

 
#1 نصرت اله عباسیان 1398-07-14 04:14
باسلام وعرض ادب واحترام به تمام افرادیکه این برند کم نظیر بام آبی آذربایجان را برای زادگاهمان انتخاب کرده اند تبریک کفته وموفقیت همه دست اندر کاران را از ایزد منان خواستار وحتما تمام همشهریان فرهیخته ‌ودلسوز در شناسایی این برند ‌وثبت آن در تمام مکاتبات ومقالات همت لازم را به کار خواهند برد -من الله التوفیق7
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید