معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله آیا میدانید چرا تئاتر و موسیقی خلخال تعطیل شدند؟
آیا میدانید چرا تئاتر و موسیقی خلخال تعطیل شدند؟ فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 21 مهر 1398 ساعت 11:12

آیا میدانید چرا تئاتر و موسیقی خلخال تعطیل شدند؟

 

خلخالیم؛ میلاد شیرعلی‌پور/ بدون مقدمه میروم سر اصل مطلب، چون پولی توشون نبود؛ چرا پولی توشون نبود؟ چون ما اهالی خلخال، حاضر نبودیم برای دیدن تئاتر و کنسرت و ارج نهادن به هنر و زحمات شبانه روزی هنرمندان شهرمان، حتی ۵۰۰۰ تومان هزینه بلیط بپردازیم و اینگونه شد که فعالان این هنرها یا به کار دیگر روی آوردند و یا از این شهر کوچ کردند. مگر هنرمندان ما نباید نان سر سفره زن و بچه خود می بردند؟

http://up.khalkhalim.com/uploads/157095375224781.jpg

چنانچه به یاد داریم در دوره هایی هنر تئاتر خلخال زبانزد استان و منطقه بود، گروه‌های نمایش حتی در مدارس به صورت فعال فعالیت میکردند و مردم برای خرید بلیط تئاتر مقابل آموزش پرورش، شهرداری و یا سالن جانبازان صف می کشیدند. به این شکل بود که هنر روز به روز رنگ پیشرفت و بالیدن به خود میدید.

در واقع هنر در ایده آل ترین شکل آن هم نیاز به حمایت مالی دارد و یعنی اگر زمانی دیدید گروهی به صورت رایگان برای شما به اجرای موسیقی و تئاتر می پردازد، قطعا یا سازمانی هزینه این کار را داده تا خود را تبلیغ کند و یا اجرایی که میبینید، به گمان خود اعضای گروه هم هیچ نمی ارزد.

هر گروهی برای بقای فعالیت خود و ارتقای سطح کاری و یا لااقل جبران هزینه های صرف شده نیاز به یک در آمدی دارد و این در مقوله هنر تنها از دو طریق اسپانسر و بلیط فروشی تامین میگردد. معمولا اسپانسر ها هزینه ها را بر عهده میگیرند و بلیط فروشی در آمد گروه می شود. اما کو اسپانسر؟؟ آن هم در خلخال ! 

پس تنها می ماند بلیط فروشی

 با هر کسی از همشهریان در هر محفلی در مورد خلخال که صحبت می کنی، به امکانات کم رفاهی شهر می پردازند و عموما سایر شهرها را مثال میزنند و با آنها مقایسه می کنند.

با خود صادق باشیم و ببینیم ما برای ایجاد این امکانات چه قدمی برداشته ایم؟ چرا برای عرضه هنر هنرمندان خود فضایی فراهم نکرده ایم؟

 در سال ۹۴ بنده به همراه گروهی از بهترین موزیسین های استان، کنسرتی را در شهر خلخال برنامه ریزی کردم که قیمت بلیط‌هایش در اردبیل ۴۰ هزار تومن بود. ما در مدت دو روز در خلخال کلا ۳۵۰ عدد بلیط فروختیم و اجرای روز سوم را به خاطر هزینه های زیاد و در آمد اندک کنسل کردیم. شاید باور نکنید که قیمت بلیط فروشی ما در خلخال ۵۰۰۰ تومان بود و جالب اینجاست که اهالی فرهنگ و هنر خلخال از ما تخفیف هم میخواستند و در نهایت هم کلی متضرر شدیم، چون هزینه‌های برگزاری کنسرت خیلی بیشتر از مبلغ بلیط فروشی ما بود.

ناگفته نماند که این شرایط هم دلایلی مثل جُنگ‌ها و کنسرت های مجانی دم انتخابات‌های گذشته یا نشریه های رایگان سیاسی دم انتخابات و ... دارد

 گذشته ها گذشته و امروز آغازی دوباره است.

 همشهریان عزیز برای سرپا نگه داشتن نشریات، گروه های موسیقی و تئاتر، باید از آنها حمایت کنیم، باید، چرا که فرهنگ و هنر جامعه را زنده نگه میدارند.

در این روزها دو نمایش "یول" و "سه گانه انتقام" در سالن ارشاد خلخال به اجرا در می آید.

دست دوستان و خانواده هایمان را بگیریم و با تماشای این کارها، سهم کوچک اما ارزشمندی در این آغاز دوباره داشته باشیم و اطمینان داشته باشیم که حمایت های کوچک ما اتفاقات بزرگی رقم خواهد زد و روز به روز شاهد کارهای پخته تر، حرفه ای تر و قوی تری خواهیم بود.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید