معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله خلخالیم امروز ده ساله شد
خلخالیم امروز ده ساله شد فرستادن به ایمیل
چهارشنبه, 08 آبان 1398 ساعت 11:09

خلخالیم امروز ده ساله شد؛ به همین سادگی و به همین زودی؛ انگار همین دیروز بود که با پشتوانه وبلاگ خلخالیم و با توجه به نیاز منطقه، اقدام به راه اندازی سایت جامعی برای خلخال کردیم و از آن روز ده سال گذشت

سایت خلخالیم با پشتوانه وبلاگ خلخالیم که از سال 1383 فعالیت می‌کرد، نسخه آزمایشی خود را از شهریور 1388 راه اندازی نموده و این سایت بصورت رسمی در روز 1388/8/8 همزمان با ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و بعنوان اولین سایت اطلاع رسانی استان اردبیل، آغاز به کار کرد.

از اولین روز تاسیس، با هویت واقعی و بر اساس قوانین رسمی جمهوری اسلامی ایران فعالیت نموده ایم؛ و بلافاصله بعد از تصویب قانون برای سایتهای خبری و اطلاع رسانی مبنی بر ثبت در سامانه‌ی رسانه‌های معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدامات قانونی لازم را انجام داده و بصورت رسمی و قانونی، مجوز انتشار با شماره ثبت:74644 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نموده ایم.

شما مخاطبان و شهروندان گرامی خلخال قطعا بهتر از ما می دانید که در این مدت ده ساله چه ها شده و چه اتفاقاتی در مسیر فعالیت خلخالیم روی داده است. قصد طولانی کردن مطلب را ندارم ولی ذکر این نکته لازم و ضروری است که مدیریت، پشتیبانی و به روز رسانی فنی و محتوایی یک سایت خبری بصورت مداوم و آنهم به مدت ده سال کاری بس طاقت فرسا و انرژی بر بود و از این لحاظ جا دارد از همراهی کلیه همکاران عزیزم در هیئت تحریریه این سایت تشکر ویژه داشته باشم. همچنین از کلیه دوستانی که در برهه‌های کوتاه با سایت همکاری داشتند نیز تشکر میکنم .

سایت خلخالیم همچون هر مجموعه‌ی رسانه‌ای قطعا نقاط ضعف و قوت داشته و در کنار تمامی فعالیت‌های تاثیر گذاری که انجام داده، بری از خطا و اشتباه نبوده است و ما همواره پذیرای انتقادات منطقی و سازنده دوستان بوده و هستیم؛ با این حال تمام تلاش خود را کرده ایم که بتوانیم در مسیر شعار سایت : "داشتن خلخالی آباد با مردمانی شاد" حرکت کرده، امانتدار خوبی برای مردم شریف منطقه باشیم و از مدار انصاف خارج نشویم.

از قدیم گفته اند: املای نانوشته غلط ندارد و قطعا وقتی کاری انجام میشود، تألیفی صورت می پذیرد و اثری خلق می‌شود، قابلیت نقد و انتقاد پیدا می‌کند. ما در مجموعه سایت خلخالیم این شهامت را داشتیم که اثری خلق کردیم تا در معرض نقد قرار بگیریم و صد البته در معرض تخریب! ؛ با این حال هیچوقت خود را حق مطلق نمی دانیم و نیازمند یادگیری هستیم تا روز به روز بتوانیم بر کیفیت روند اطلاع رسانی سایت بیافزاییم و در سایه پیشنهادات و انتقادات بجای شما همشهریان و مخاطبان گرامی توانستیم مسیر خود را پیدا کنیم و همچنان هستیم بر آن عهدی که بستیم.

و اما در آستانه آغاز دهه دوم فعالیت سایت، به لطف پروردگار و به پشتوانه لطف و محبت و انرژی های مثبت همشهریان که همواره مشوق ما بودند، با انرژی و انگیزه مضاعف به مسیر خود ادامه خواهیم داد. در راستای بهبود کیفیت و نحوه اطلاع رسانی، در صدد ایجاد یک سری تغییرات در سایت هستیم، به زودی سایت خلخالیم پوست اندازی خواهد کرد و قالب و ظاهر جدید سایت با امکاناتی متفاوت و به روز رونمایی خواهد شد و قالب و محتوای قدیمی سایت بعنوان آرشیو در یکی از زیرشاخه های سایت در دسترس قرار خواهد گرفت.

از این فرصت استفاده کرده و از کلیه همشهریان درخواست میکنم در راستای بهبود کیفیت و ایجاد روال مناسب اطلاع رسانی، ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده خود محروم نکنند و منتظر دیدگاه‌ها و نظرات سازنده شما عزیزان هستیم. لطفا به ما بگویید در قالب جدید سایت چه امکاناتی قرار دهیم.

همچنین از کلیه شهروندان و عزیزان، فارغ از شرایط سنی و جنسیتی، که علاقمند به کار خبرنگاری و فعالیت در سایت هستند، جهت همکاری در سایت دعوت می کنیم.


اردتمند همه همهشریان فهیم و قدرشناس خلخال
مسعود شیرعلی‌پور/ مدیرمسئول، صاحب امتیاز و سردبیر پایگاه اطلاع رسانی خلخالیم


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 

یادداشت  

 
#1 محمد علي كريمي 1398-08-08 16:28
یاشا مسعود جان یاشا این راه ادامه خواهد داشت
 
 
#2 قادر معصومی خانقاه 1398-08-08 17:51
سلام
چوخ ساغولون
نه یاخچی کی وارسینیز
همشه باشاریلقلی اولاسیز
 
 
#3 توفیق ترابی 1398-08-08 23:46
ده سال بالندگی و فروغ سایت وزین خلخالیم را به موسسین و مدیران و همکاران و همراهان صمیمی آن، تبریک عرض می کنم
پاینده و برقرار باشید انشالله
 
 
#4 داودمغیثی 1398-08-09 10:49
باسلام
اززحمات جناب آقای مسعود شیرعلیپور بابت زحماتیکه درخصوص سایت خلخالیم انجام میدهندراسپاسگذا ریم وهمچنین سایر عوامل ودوستانیکه ازاین بابت همکاری دارند نیز تشکر بعمل میایدوسایت خلخالیم بعنوان اولین پایگاه اطلاع رسانی خطه خلخال زر برایمان باعث افتخار میباشد واز خداوند آرزوی سلامتی وموفق برای آقای شیرعلیپور ودست اندر کاران را مسلت داریم.
 
 
#5 حامد از دیار غربت 1398-08-10 23:25
سلام.من در یکی از شهرهای جنوبی کار میکنم. سالهاست اخبار خلخال را از اینجا دنبال میکنم و هر وقت که دلم برای خلخال تنگ میشه سایت خلخالیم رو باز میکنم و تو صفحات مختلف و مخصوصا عکسهای ورزشی و قدیمی سرک می کشم.خدا خیرتان دهد و همیشه سرافزار و سربلند و پایدار باشید
 
 
#6 الف 1398-08-11 09:17
سلام. عرض تبریک. البته کیفیت سایت به دلیل بی توجهی به نسخه وب و بی رغبتی و بی علاقگی مدیر سایت به انجام ویرایش و اصلاحات و بی توجهی مدیر سایت به نظرات بحق کاربران و سانسور گسترده ی پیشنهادات و انتقادات، بسیار تنزل کرده و این نگران کننده است بویژه توجه بیش از حد و افراطی به کانال تلگرامی و تبلیغات تجاری و تبلیغ گردشگری به هر قیمتی ولو به بهای فدا کردن فرهنگ غنی منطقه. امید که مد نظر قرار گیرد

پاسخ مدیر : با سلام . این هم نظر شماست و قطعا محترم
ولی اینطور که شما می فرمائید نیست. تمامی اخبار ابتدا در سایت و سپس در کانال منتشر می شود و برای ما خیلی مهم است که اخبار سایت به روز شود. هر رسانه ای برای دوام و ادامه حیات خود نیاز به منابع مالی دارد تا بتواند نیروهایی را بعنوان خبرنگار و ... داشته باشد . خدا را شکر می کنیم که این شرایط توسط درج تبلیغات در کانال فراهم شده و همین امر باعث شده هیچ وابستگی مالی و ... به هیچ جایی نداشته باشیم و با استقلال کامل کار خودمان را پیش ببریم.
نظر شما در مورد سانسور گسترده را به شدت تکذیب میکنم . در حال حاضر به علت وجود فضای مجازی که هر شخصی می تواند نظر خودش را در هر کانال و گروهی مطرح کند، اصولا استفاده از کلمه سانسور بی معناست و هر عزیزی در هر فضایی که دوست داشته باشد، حرفش را می زند و اما ما در سایت در پاره ای اوقات بعلت نبودن وقت و فرصت کافی برای تایید نظرات، درج نظر را منوط به وارد شدن با نام کاربری کرده ایم و در زمانهایی هم که فرصت پاسخگویی داشته باشیم، شرایط برای درج نظر دوستان فراهم است. و البته چون برخی از نظرات رو خود شخص بنده باید تایید کرده و یا جوابی بنویسم، تایید اینگونه نظرات هم با تاخیر اتفاق می افتد.
و صد البته درست و اصولی و منطقی خواهد بود که دوستان عزیزی همچون شما، با اسم و مشخصات واقعی نظراتشان را درج نمایند تا مطلب نوشته شده، ارزش و اعتبار پیدا کند.
یک خبری هم خدمت شما و دوستان بدم و اینکه به زودی قالب جدید سایت خلخالیم با امکانات و ظاهری به روز و متفاوت راه اندازی خواهد شد.
ممنون از حضور شما در سایت
 
 
#7 کوروش ممدوحی 1398-08-11 11:49
با سلام و خدا قوت به جناب آقای شیرعلیپور و تمامی عوامل سایت وزین خلخالیم
 
 
#8 فتح الله 1398-08-12 17:39
با سلام خدمت جناب آقای شیرعلیپور
ده سالگی سایت پر بار خلخالیم رو تبریک عرض میکنم
 
 
#9 بهبود مشعوفی 1398-08-19 10:38
اقای مهندس شیرعلیپور
با سلام
دهمین سال راه اندازی سایت خلخالیم را به شما و همکارانتان صمیمانه تبریک میگویم. مدیریت، پشتکار و انگیزه بالای شما قابل تحسین میباشد. بنده هر روز حذاقل یک بار وارد سایت میشوم.

با ارزوی توفیقات الهی در ادامه مسیر
 
 
#10 سید 1398-08-22 03:58
اندیشه و تلاش خدمتگزاران صدیق هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

جناب آقای شیرعلیپور از تلاش و زحمات مستمر حضرتعالی در راستای تعالی بخشیدن به ارکان مهم‌ شهرستان خلخال اعم از فرهنگی،ورزشی، اجتماعی اقتصادی وسیاسی تقدیر و تشکر می نمایم
و
از خداوند متعال برایتان سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.

باتقدیم احترام سرهنگ تکاور، پاسدار سیدارشد آل هاشم‌
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید