معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله احداث کارخانه فروسیلیس خلخال نهایی شد
احداث کارخانه فروسیلیس خلخال نهایی شد فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 19 آبان 1398 ساعت 12:26

فرماندار خلخال در مراسم جشن دهمین سال تاسیس سایت خلخالیم در قسمتی از سخنرانی خود گفت : بعنوان یک شهروند خلخالی که در برهه‌ی کنونی مسئولیتی در این شهرستان دارم، یکی از عوامل اصلی مانع توسعه منطقه را، افکار غلط برخی از شهروندان می‌دانم؛ باور کنید اگر افکار خود را عوض نکنیم، علیرغم اینکه شهرستان خلخال دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فراوانی است ولی این محرومیت ها از بین نخواهد رفت.


http://up.khalkhalim.com/uploads/157324881530139.jpg

به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی گفت : از اول انقلاب پروژه های مختلفی برای احداث در خلخال پیشنهاد و به مرحله مطالعه رسید از جمله احداث فرودگاه، احداث پادگان، کارخانه سیمان و ... و تا مراحلی هم پیش رفت ولی بعد از مدتی بخاطر جوسازی های برخی از شهروندان خودمان، از چرخه پیگیری خارج شد. و متاسفانه خود ما ها در این شهر کارشکنی کردیم.

وی افزود : اخیرا 17 ماه بود که پیگیر احداث کارخانه فروسیلیس با سرمایه گذاری یک شرکت خارجی با 114 میلیون یورو نزدیک به 1200 میلیارد تومان در خلخال بودیم که این کارخانه در فاز اول 500 نفر و در نهایت 1500 نفر اشتغال مستقیم برای منطقه ایجاد میکند. نزدیک به 20 جلسه کارشناسی با حضور استاندار و مسئولین و کارشناسان امر و در سکوت خبری، انجام شد. این سکوت بنا به درخواست مشاور سرمایه گذار بود تا مبادا رقبای ما در سایر استانها و شهرستانها متوجه این مقوله نشوند و از دست ما خارج نکنند.

بابایی گفت : در مرحله‌ی تحویل زمین که خبر پیچید . طی 3 مرحله در روستای محل احداث کارخانه حضور پیدا کرده و با تشریح مزایا و امتیازات کارخانه رضایت آنها اخذ شد ولی با نهایت تاسف بلافاصله یک مطلب نادرست در فضای مجازی توسط شخصی منتشر شد که القاء کننده این موضوع به مردم شد که این کارخانه برای مردم سرطانزاست، موضوعی که در تخصص این فرد نبود و متاسفانه منجر به ایجاد فضایی در شهرستان شد که علاوه بر اهالی آن روستا، اهالی سایر روستاها نیز نسبت به این موضوع مقاومت نشان داده و حاضر نشدند حرف ما را بشنوند. 

فرماندار خلخال گفت : وقتی خودمان نخواهیم پیشرفت کنیم، کارها سخت خواهد شد. با یک مقاله و مطلب نادرست فضا را آلوده کردند و کار به جایی رسید که عملا داشت زحمات چندین ماهه ما به هدر می رفت ولی اصرار سرمایه گذار و استاندار و عزیزانی که به شدت پیگیر این موضوع بودند بالاخره احداث کارخانه فروسیلیس، امروز، پنجشنبه 16 آبان 98 در استانداری اردبیل نهایی شد ( تشویق حضار) . سرمایه گذار بعد از تحویل زمین در منطقه حاضر شده و ان شاء الله کار را شروع خواهد کرد.

وی افزود : نکته جالب قضیه این بود که من با شخصی که اصرار داشت مطلب نادرست خود را به کرسی بنشاند و به نوعی مانع اجرای این پروژه بود، صحبت کرده و دلیل این کار را جویا شدم؛ ادعای ایشان مبنی بر آلودگی این کارخانه بود در حالیکه این کارخانه در تعدادی از شهرهای مهم کشور و بدون هیچگونه آلودگی محیطی و حتی در فاصله کوتاهی از شهرهایی همچون سمنان، ازنا و خمین و .... مشغول فعالیت بوده و هیچ مشکلی ندارد و قطعا اگر مشکلی داشت، خود بنده بعنوان یک شهروند خلخالی، مطمئنا در مقابل این کار مقاومت می کردم و این شخص واقعا حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت جمله ای به زبان آورد که واقعا جای تاسف و تأثر داشت طوری که خود بنده در مقابل این مطلب کم آوردم ! ایشان برگشت گفت نمیخواهم این کار با دستان شما اتفاق بیافتد ! ! !  بنده در جواب ایشان گفتم: برادر بزرگوار، سال گذشته 4 جوان خلخالی در تهران زیر آوار دیوار یک پروژه ساختمانی مانده و جان باختند. من معتقدم دیوار باعث مرگ این عزیزان نشد، بلکه افکار اشخاصی همچون شما باعث مرگ این شکلی جوانان ما شده است.

بابایی تصریح کرد: سالهای سال در این شهر برای ما سرمایه گذارانی آمده است و متاسفانه ما فرصت سوزی های زیادی در این شهر داشته ایم. کسی را مقصر ندانیم . اگر از این فرصت طلایی هم استفاده نکنیم، باز هم در سایه ایکاش و ایکاش خواهیم ماند و قطعا نقش رسانه ها در این زمینه و در مسیر آگاهی سازی مردم بسیار زیاد است و از اهالی فرهنگی شهرستان انتظار داریم واقعا برای سرنوشت خلخال اهمیت قائل شوند. سرمایه گذران انسانهای فوق العاده باهوش هستند و قطعا بدون مطالعه کاری را انجام نمی دهند و در حال حاضر منطقه ما را انتخاب کرده اند، وجود معادن غنی در منطقه، وجود تعدادی گمرک در اطراف خلخال، نزدیکی به منطقه آزاد انزلی، آستارا و بیله سوار و نزدیکی به ترکیه در نهایت منجر شده منطقه ما انتخاب شود و اگر ما از این فرصت طلایی استفاده نکنیم قطعا شهرها و استانهای زیادی وجود دارند که به شدت دنبال جذب چنین سرمایه گذاری هستند .

فرماندار خلخال در پایان گفت : برای جوانان منطقه تلاش کنیم، از اصحاب رسانه انتظار حمایت و آگاهی سازی داریم ، پذیرای انتقادات سازنده هستیم و مسئولان ما نیز باید وادار به حرکت شوند. و امیدواریم رسانه ها با انعکاس خواسته های واقعی مردم در جهت توسعه منطقه حرکت کنند تا به حل و فصل مشکلات منطقه منجر شود.

http://up.khalkhalim.com/uploads/15732488152688.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/157324888610197.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/157324888607226.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/157324888613318.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/157324888616549.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/1573248886213110.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/1573248954738810.jpg


http://up.khalkhalim.com/uploads/157324895460998.jpg


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif







 

یادداشت  

 
#1 khalkhal 1398-08-19 16:47
اگر به اذعان فرماندار محترم این پروژه تنها داشته ما در منطقه (هوای سالم) را از ما نمیگیرد و باعث اشتغالزایی 2000 نفری مستقیم در شهر ما میشود که این یعنی خداحافظ خط فقر خداحافظ بیکاری خداحافظ اعتیاد سلام بر رفاه اجتماعی سلام بر کیفیت بالای زندگی پیشنهاد بنده تشکیل فوری کمپین حمایت از سرمایه گذار این پروژه است و شخصا حاضرم اولین نفری باشم که افتخار دستبوسی این سرمایه گذار را دارم.
خلخالیم عزیز لطفا اعلام بفرمایید تا فرصت سوزی نشود.
 
 
#2 حجت اسماعیل زاده 1398-08-20 22:46
با درودفراوان ب همشهری دلسوزوگرانقدرجن اب مهندس بابایی فرماندارمعززخلخ ال زر وسرمایه گذارمحترم وعزیزدست تون دردنکنه
 
 
#3 شهروند 1398-08-21 13:47
با سلام خدمت مدیر یت محترم سایت مردمی و زین وبین الملی خلخالیم وتبریک ده سالگی خادم مردم خلخال بودن وتنهاامید رسانه ای مردم مظلوم وتشکر از فرماندار محترم ومردمی خلخال جناب بابایی فرماندار محترم از جهت جذب سرمایه گذار با عنایت به اینکه زمان مانند برق دارد سپری می شود وجوانان دارند پیر و پیران هم سالمند و...آیا وقتش نرسیده یک پروژه بزرگ به صورت جانانه شروع و همین یکی دوسال افتتاح گردد.والله مردم خلخال از اینهمه بازدید و وعده وعید خسته شدند ضمننا جناب فرماندارمحترم خلخال وضعیت کمبود ونبود پزشکان متخصص در دانشکده بواسطه مدیران غیر بومی وحاکم بر دانشکده علوم پزشکی خلخال سایه شوم انداخته و به دلیل رخوت و عدم پیگیری چند تا پزشک هم مترصد رفتن هستند لطفا در خصوص انتصاب مدبران لایق و وطن دوست و پی گیر بومی این معضل را بادرایت خود حل نمایئد
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید