معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار اخبار کوتاه استاندار اردبیل: مسیر توسعه خلخال هموار شده است
استاندار اردبیل: مسیر توسعه خلخال هموار شده است مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
شنبه, 18 آبان 1398 ساعت 07:57

استاندار اردبیل گفت:با اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی ،عمرانی وگردشگری در خلخال مسیر توسعه این شهرستان هموار و این منطقه با شتاب به سوی توسعه پیش می‌رود .



استاندار اردبیل: مسیر توسعه خلخال هموار شده است

به گزارش خلخالیم اکبر بهنام جو روز جمعه درحاشیه سفر به خلخال به ایرنا افزود: یکی از موفقیت‌های اخیر در خلخال طرح راه‌اندازی کارخانه فروسیلیس با ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی است که ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات تسهیلاتی سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد:با جانمایی محل احداث کارخانه در ناحیه صنعتی گزاز خلخال راه‌اندازی این کارخانه قطعی شده و هم اکنون مقدمات کار برای آغاز عملیات اجرایی پروژه همزمان با سفر رییس جمهوری در حال فراهم شدن است.

او گفت: کارخانه فروسیلیس یکی از کارخانه‌های بسیار بزرگ صنعتی استان اردبیل بوده که در فاز اول کارخانه زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر فراهم شده و در فازهای بعدی میزان اشتغال به هزارو ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

بهنامجو از فراهم شدن زمینه فعالیت ناحیه صنعتی هشجین خلخال خبر داد وگفت:با توجه به آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی این مهم نیز در سفر آتی رئیس جمهوری به استان قطعی خواهد شد.

او اظهار کرد: برای اجرای طرح توسعه کارخانه نئوپان خلخال نیز ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل تسهیلات اعتباری بانک صنعت ومعدن تخصیص داده شده که با پرداخت این تسهیلات راه‌اندازی طرح توسعه این واحد صنعتی تحقق یافته و زمینه اشتغال جدید برای ۳۰۰ نفر در آن فراهم می‌شود .

استاندار اردبیل گفت: بخش گردشگری خلخال نیز به خوبی راه افتاده و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های گردشگری مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل از جمله پل معلق، مجموعه قصرهای چوبی ، هتل پنج ستاره، تله سیژ و سایر امکانات رفاهی و تفریحی بزودی شاهد تحول بزرگی در بخش صنعت گردشگری این شهرستان خواهیم شد.

بهنامجو با اشاره به خریداری تجهیزات تله سیژ اندبیل از خارج از کشور،انتقال بخش از امکانات خریداری شده به داخل کشور و آمادگی سرمایه گذار جدید برای آغاز عملیات احداث آن در خلخال اظهار کرد:با توجه به تجربه سال‌های گذشته سرمایه‌گذار این طرح حق دارد که با احتیاط عمل کرده و کار را با مطالعات دقیق پیش ببرد.

وی گفت:با آماده شدن زیر ساخت‌های لازم گردشگری در این منطقه همچون ساخت راه خلخال به ماسوله و خلخال به منجیل از سال آینده شاهد سرازیر شدن هزاران گردشگر به این شهرستان بوده و انتظار می‌رود بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی برای استفاده از امکانات گردشگری جدید وارد این منطقه شوند که قطعا این میزان در سال‌های آتی بمراتب بیشتر خواهد شد .

استاندار اردبیل در سفر امروز خود به خلخال علاوه بر طرح‌های گردشگری ازناو و اندبیل از طرح‌های صنعتی و کارخانه نئوپان،پروژه‌های آبخیزداری اداره منابع طبیعی ،احداث خوابگاه ورزشی ، استادیوم تختی ،استخر شنای تعطیل شده فجر بازدید و در جریان مسایل و مشکلات مالی و اعتباری این طرح‌ها قرار گرفت .


 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید