معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله دکتر حبیب الله زنجانی درگذشت
دکتر حبیب الله زنجانی درگذشت فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 03 آذر 1398 ساعت 15:32

انا لله و انا الیه راجعون؛ با نهایت تاسف و تأثر با خبر شدیم دکتر حبیب الله زنجانی، از مفاخر خلخال و یکی از اساتید برجسته جمعیت شناسی ایران، بعد از طی یک دوره بیماری، ظهر امروز دعوت حق را لبیک گفته و به دیار حق شتافتند


اخیرا و در تابستان 98 شورای فرهنگ عمومی و شهرداری خلخال در اقدامی تحسین برانگیز یکی از میادین خلخال را به اسم این بزرگوار نامگذاری کرده و تندیس ایشان را در این میدان نصب کرده بودند.

روحش شاد و یادش گرامی باد.


مدیریت و تحریریه خلخالیم، این ضایعه را خدمت خانواده محترم زنجانی و نصیری و اهالی فرهیخته و دانشگاهیان خلخال تسلیت عرض نموده و برای روح مرحوم زنجانی علو درجات را مسألت می نماید


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif








 

یادداشت  

 
#1 نصرت اله عباسیان 1398-09-03 17:19
درگذشت دکتر حبیب اله زنجانی که وجودش برای همه فامیل واهالی علم ‌ودانش مایه افتخار بود مایه تاسف بیش از حد گردید ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم وتمام فامیل صبر وشکیبایی ارزومندم
 
 
#2 andabil20 1398-09-03 20:21
روحشان شاد و یادشان گرامی
 
 
#3 لعيا عابدى 1398-09-03 21:46
درگذشت آقاى دكتر زنجانى رو به خانواده محترم ايشان تسليت عرض ميكنم، خاطرات خوب در دانشگاه علوم و تحقيقات هرگز فراموش نخواهد شد. روحشان شاد و يادشان گرامى
 
 
#4 mehdi fuladi 1398-09-04 05:30
به خانواده عزیزومحترم مرحوم دکتر زنجانی تسلیت عرض مینمایم وازخداوند صبروشکیبایی برای تک تک بازماندگان ان مرحوم ارزومندم.روحش شاد یادش گرامی ازطرف خانواده فولادی...ماراهم درغم خود شریک بدانید.
 
 
#5 ترابی 1398-09-04 08:24
سم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت دانشمند سختکوش و اندیشمند فروتن، دکتر حبیب الله زنجانی ، ضایعه‌ای برای فرهنگ و جامعه دانشگاهی کشور است. او آثار فراوان و ماندگاری در عالم تفکر، تحقیق و تدریس خلق کرد و امید می‌رفت که فرصت آفرینش‌های جدید علمی را داشته باشد که به ناگاه از میان ما رفت و به حق پیوست.

این استاد برجسته جمعیت شناسی وپژوهشگر علوم اجتماعی ، با گنجینه‌ای از دانش و بصیرتی ژرف، افق‌های تازه‌ای علوم جامعه شناسی فرهنگ اعتدال و خردورزی بازگشود.

این ضایعه را به خانواده محترم ایشان، استادان، محققان، دانشجویان و دانشگاهیان خلخال تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای او رحمت و رضوان و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت می‌نمایم. ترابی
 
 
#6 مجتبی نعمتی 1398-09-04 09:10
در گذشت جناب آقای دکتر زنجانی یک ضایعه بزرگ برای شهرمان بود.ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم زنجانی و نصیری، برای ایشان آرزوی علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند سبحان خواستارم.روحش شاد و راهش جاودان باد.
 
 
#7 محمد علی رمضانی 1398-09-04 09:11
درگذشت جناب آقای دکتر حبیب الله زنجانی را خدمت همه همشهریان، بخصوص خانواده های داغدار، خانواده های زنجانی و نصیری و پرنده و سایر منسوبین و بازماندگان تسلیت عرض می کنم. تردیدی نیست که زندگی پر برکتی داشتند و نمادی از یک انسان عالم و فرهیخته و انساندوست بودند.
روحشان شاد و یادشان همواره گرامی باد
 
 
#8 شعبان رنجبر 1398-09-04 13:54
ضایعه درگذشت استاد گرانقدر جناب آقای دکتر حبیب اله زنجانی را به همشهریان عزیز بخصوص به خاندان معزز زنجانی، نصیری و پرنده تسلیت
عرض می نمایم. روحش شاد
 
 
#9 محمد جعفر خالقی 1398-09-05 10:43
درگذشت بزرگمردی وارسته تلاشگری خستگی ناپذیراستاد دکتر حبیب زنجانی را به همشهریان خلخالی تسلیت میگویم روانش شاد و یادش گرامی
 
 
#10 محمد رحیمی 1398-09-05 14:47
درگذشت استاد فرهیخته و بزرگوار جناب آقای دکتر حبیب اله زنجانی ما را در غم و اندوه عمیق فرو برد و اجتماع علمی را داغدار و ماتم زده کرد. این ضایعه بزرگ را به خانواده گرامی ایشان و جامعه علمی تسلیت عرض میکنیم. از خداوند یکتا برای این روح بزرگ آرامش و مغفرت و برای خانواده و دوستان و همکارانش صبر و شکیبایی مسئلت داریم. بی شک فقدان ایشان در جامعه علمی کشور خلأ بزرگی خواهد بود.
روحشان شاد و یادشان همیشه گرامی باد
"محمد رحیمی، مدیر مسئول فصلنامه مطالعات علوم اجتماعی ایران"
 
 
#11 ارسطو خداپرست 1398-09-06 19:06
سلام. درگذشت استاد برجسته و پیشکسوت جمعیت شناسی ایران، مرحوم آقای دکتر حبیب اله زنجانی را به خانواده ی محترم ایشان، خانواده های زنجانی، نصیری و منسوبین و نیز به مردم شریف و فهیم خلخال، تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال برای آن استاد وارسته و فرزانه، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر خواهانم. روح پاک و ملکوتی ایشان شاد و یادش گرامی باد. با احترام
ارسطو خداپرست فرزند ارشد مرحوم سهراب خداپرست
 
 
#12 سیاوش رضاپور 1398-09-09 13:06
بنده حدود پانزده سال پیش با ایشان همسفر شدم از منش وتواضع وحتی سخن گفتن ایشان لذت بردم .حیف شدایشان ازدستمان رفت ،روحشان غریق رحمت حق تعالی باشد انشالله.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید