معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در خصوص توسعه فاضلاب خلخال
جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در خصوص توسعه فاضلاب خلخال فرستادن به ایمیل
سه شنبه, 12 آذر 1398 ساعت 10:12

http://up.khalkhalim.com/uploads/157475492473861.jpgعطف به درج خبری در مورخ 05/09/98 با موضوع اتصال به شبکه فاضلاب، درخواست برخی از محلات خلخال جوابیه این شرکت به شرح ذیل در سایت درج می گردد

مدیر محترم سایت خلخالیم

با سلام

عطف به درج خبری در مورخ 05/09/98 با موضوع اتصال به شبکه فاضلاب، درخواست برخی از محلات خلخال جوابیه این شرکت به شرح ذیل درج در سایت ارسال می گردد:


1- مطالعات طرح فاضلاب شهر خلخال جهت جمعیت 50000 نفر با احداث شبکه به طول 75 کیلومتر در سال 67 شروع گردیده است، که با توجه به توسعه شهر در حال حاضر 114 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب از محل طرح و 10 کیلومتر بصورت امانی در سطح شهر با پیشرفت فیزیکی 165 درصد احداث گردیده ، که حدود 82 درصد از جمعیت شهری(بجز علی آباد خوجین و روستای علی آباد) را تحت پوشش قرار می دهد براساس موافقت نامه مبادله شده ،زمان اتمام طرح بر اساس احجام پیش بینی شده سال 93 می باشد.

2- با توجه به اعلام اتمام طرح در سال 93 از طریق سازمان برمامه و بودجه ،در سال 96 مبلغ 7/16 میلیارد ریال اعتبار جهت ادامه پروژه و توسعه شبکه فاضلاب از طریق شرکت آب و فاضلاب کشور به طرح اختصاص یافته بود ضمنا در این راستا پیگری های مستمر از طریق نماینده محترم مردم شریف شهرستان خلخال جناب آقای دکتر خالقی جهت پایدارماندن طرح و عدم اتمام صورت گرفته که براساس نامه شماره 1249809 مورخ 14/04/96 سازمان برنامه و بودجه کشور با توجه به اتمام احجام امکان پایدار بودن طرح وجود نداشته است و بنابراین مربوط نمودن اتمام طرح به مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان از اطلاعات ناقص نویسنده در خصوص مبادله موافقت حکایت می نماید.

3- پیرو نامه مورخه 31/04/98 نماینده محترم مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و دستور مورخ31/04/98 مدیر عامل محترم شرکت آب وفاضلاب کشور، جلسه ای در مورخه 03/06/98 با حضورنماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس و مدیر عامل محترم شرکت ابفا کشور و سرپرست محترم شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل و معاون فرماندار شهرستان خلخال در محل شرکت آب وفاضلاب کشور تشکیل و برابر صورتجلسه تنظیمی مقرر شد شبکه جمع آوری فاضلاب در مناطق با وضعیت حاد با تامین منابع مالی 20 میلیارد ریالی تحت عنوان پروژه فوری ( 50% از محل سرجمع اعتبارات آب و فاضلاب کشور و 50% الباقی از منابع اعتبارات استانی)کارسازی گردد.

4- لازم به ذکر است که با توجه به مکاتبات و پیگیری های بعمل آمده از مبلغ 20 میلیارد ریال تاکنون هیچگونه اعتباری( از محل منابع ذکر شده) به این شرکت جهت ادامه عملیات اجرایی تخصیص نیافته و این شرکت بصورت مستمر پیگیر تخصیص اعتبار جهت اجرای باقیمانده عملیات توسعه شبکه جمع آوی فاضلاب در کلیه مناطق شهر می باشد.ضمنا در این راستا با توجه به فرسوده شدن تاسیسات تصفیه خانه فاضلاب خلخال اخیرا کارگروه ارتقا تصفیه خانه های فاضلاب کشور از تصفیه خانه مذکور بازدید و درخواست تامین اعتبار جهت ارتقا به مبلغ 59 میلیارد ریال و همچنین 80 میلیارد ریال جهت اجرای شبکه باقیمانده به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ارسال شده و مرتب از سوی این شرکت پیگیری می شود.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif






 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید