معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله ساخت سردیس های مشاهیر ادامه دارد
ساخت سردیس های مشاهیر ادامه دارد فرستادن به ایمیل
دوشنبه, 09 دی 1398 ساعت 18:55

http://up.khalkhalim.com/uploads/156923770179791.jpgسخنگوی شورای اسلامی شهر خلخال در پاسخ به خلخالیم در خصوص ادامه نصب سردیس های مشاهیر گفت: سردیس مفاخر و مشاهیر از بین اسامی مصوب شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال بوده، و ادامه خواهد داشت.


رادبه پرنده در ادامه تصریح کرد :

ضمن تشکر از "خلخالیم " و همچنین ماهنامه " قزل اوزن" که انصافا این دو رسانه و نشریه همیشه پیگیر ساخت سردیس های مشاهیر بوده اند لازم است اعلام کنم که سردیس دکتر هدایت اله الیاسی نیز توسط استاد مجید عابدی اندبیلی ساخته شده و آماده نصب می باشد فقط چون بلوار دکتر الیاسی واقع در ضلع جنوبی میدان بسیج آماده نبوده و کارهای عمرانی نظیر تکمیل جدول و زیرسازی دور بلوار و آسفالت و اقدامات زیباسازی و ... در پیش رو دارد و احتمال می رود به سردیس آسیب برسد به امید خدا مجموعه شهرداری خلخال بعد از تکمیل بلوار به نصب سردیس این چهره فرهیخته اقدام خواهد کرد.

سردیس مفاخر و مشاهیر از بین اسامی مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال بوده و به امید خدا و با حمایت اهالی شریف خلخال، این کار با قدرت ادامه خواهد داشت.

اگر قبول داریم که امروزه مشکلات فرهنگی عدیده ای گریبانگیر جوانان و نوجوانان شده است در کنار همه عوامل تاثیرگذار، عامل مهمی بنام شکاف نسلی و ایجاد فاصله بین نسل هایی است که چند نسل آن بر آداب و رسوم و عرف و مسئولیت پذیری اجتماعی تاکید داشته و نسلی که منفعت های فردی را بر منافع جمعی ارجح تر می داند که نتیجه آن برای آینده یک جامعه و هر جامعه ای که این اتفاق برایش بیافتد فاجعه بار خواهد بود، لذا اعضای شورای اسلامی شهر خلخال اعتقاد دارند یکی از راه های کوتاه نمودن این شکاف ها، مصداق سازی و عینیت بخشیدن به داشته هایی است که این منطقه عالم پرور داشته و باید با وسیله هایی به اقشار مختلف مردم معرفی گردد و یکی از راه ها در کنار گزینه های دیگر فرهنگی، نصب سردیس و یادمان مفاخر منطقه بزرگ خلخال شامل خورش رستم و شاهرود تا بخش مرکزی خلخال بزرگ و همچنین مفاخری که منطقه زندگیشان الان جزو تقسیمات کشوری رسمی خلخال نیست، ولی مگر می توان از چهره شاخص ادبی، ملا محمد باقر خلخالی اسم نبرد؟! و یا می توان حسن احمدی گیوی را که همیشه بر وحدت و یکپارچگی تاکید می کرد از یاد برد؟! و بسیاری از ادیبان و عالمان این منطقه بسیار بزرگ.

مشتاقانه منتظر پیشنهادات اهالی شریف خلخال هستیم و شهروندان عزیز می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را بصورت مکتوب و با ذکر شماره تماس به دبیرخانه شورای اسلامی شهر خلخال تحویل دهند تا در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به اطلاع عموم برسد.

نباید حدود اختیارات شورای اسلامی شهرها تا حد دخالت در امور نمک پاشی و شن ریزی کوچه ها و ... پایین بیاید و وظایف شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در قانون تعریف شده و خارج از این نیز نمی تواند باشد.

بحث مهم بازآفرینی شهری که از شروع کار دور پنجم مورد توجه بوده، اتمام مطالعات بهبود عبور و مرور شهری، بحث تله سیژ اندبیل، بازگشایی معابر، ادامه کار پل ائللر باغی، تعریض پل های شهری جهت بهبود عبور و مرور، تلویزیون های شهری، اصلاح هندسی میادین و چهارراه ها، افزایش چراغ های راهنمایی و علائم ترافیکی، افزایش تابلوهای اعلام مسیر، خط کشی معابر، بحث ایجاد کمپ تعمیرگاهی شهید رجایی، تولید پازل و جدول در کارخانه تولیدات بتنی شهرداری خلخال به منظور خودکفایی شهرداری خلخال، هدایت آبهای سطحی با عملیات عمرانی احداث کانال و کانیوو در کوچه ها و معابر، ساخت و نصب سردیس مشاهیر، نامگذاری معابر به نام مفاخر منطقه، آسفالت سراسری سیمتری قدس، آسفالت کوچه های خاکی باقی مانده و ... اقداماتی هستند که هر یک از آنها میزان پیشرفت با درجات مختلف ضعیف، متوسط و خوبی داشتند و اقدامات موثری انجام شده که باید به دور از حاشیه و با تمام توان پیگیری شود تا انشاله قسمتی از مشکلات شهر حل گردد.


http://www.khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/yashilweb.gif








 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید