معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال نصیری - بیوک آقا
نصیری - بیوک آقا فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید بیوک آقا نصیری

نام  :  بيوك‌ آقا

نام خانوادگى : نصيرى

نام پدر : پرويز

محل تولد : پروچ ( پیریک )

تاريخ‌تولد  : 01 / 02 / 1346

تاريخ شهادت  : 07 / 07 / 1365

محل شهادت : مهران

 

زندگينامه

شهيد به سال 1348 در يک خانواده متدين و کشاورز در روستاي پروچ از توابع بخش مرکزي خلخال چشم به جهان گشود و دوران تحصيلات خود را در روستاي پروچ گذرانده و تا پنجم ابتدائي درس خوانده و چون در آمد چنداني نداشتند و نمي توانستند ايشان را راهي شهرستان خلخال کنند تا درس بخواند  ، ترک تحصيل نمودند . پس از پيروزي انقلاب اسلامي در مسجد روستا به پاسداري از دستاوردهاي انقلاب پرداخت و با شروع جنگ تحميلي دو بار از طريق سپاه پاسداران راهي جبهه ها شد و پس از ماهها مجاهدت در راه اسلام و قرآن سرانجام در مصادف با مزدوران بعثي در جبهه مهران به فيض شهادت نائل آمد و به لقاء اله پيوست.

 

وصيت‌نامه

بسم رب الشهدا و الصديقين

و قاتلوهم حتى لاتكون فتنه

با سلام و درود به آقا امام زمان (عج) و سلام به امام امت و امت امام و سلام به راهبران طريق حق و سلام بر سنگرنشينان جبهه حق عليه باطل.

حمد و سپاس خداوند رحمان را كه ما را جان داد و بعد از آن ما را به صراط مستقيم هدايت نمود و ما را مورد رحمت و مغفرت قرار داد و به خدمت اسلام درآورد .خداوند رحمان را شكر مى‌كنم كه بر بنده حقير منت نمود و ما را از ياران و يارى كنندگان لشكر خود قرار داده ،هم اكنون كه به عنوان سپاه اسلام  به جبهه حق عليه باطل اعزام شده‌ام خود را مسئول مى‌دانم مطالبى را به عنوان پيام عرضه مى‌نمايم.

اگر قادر نيستم مطالب را به طور كامل بيان كنم ولى با اين حال در حد توان تلاشخود را خواهم نمود:

مطلب اول اينكه بر مسلمين جهان على‌الخصوص به مردم شهرستان خلخال و اهالى محترم سلام  و عرض ادب مى‌نمايم. برادران عزيز، انقلاب اسلامى به مقطعى رسيده است كه بايد از جان و مال گذشت و هستى خود را فدا نمود تا اينكه انقلاب رشد نمايد.

برادران عزيز شما عزيزان را به خط امام كه ، خط واقعى الهى است دعوت مى‌كنم و به نداى  "هل من ناصر ينصرنى "امام لبيك گوئيد و امام و خط امام و اسلام و قرآن را تنها نگذاريد  . تا آنجا كه قوت و توان داريد براى اسلام تلاش كنيد و خودتان را در اسلام ذوب كنيد و بحق بودن اسلام و خون شهدا را به اثبات برسانيد.

وقتى كه فردى از افراد اين ملت عزيزى به خون خود غلطان مى‌شود، مسئوليتى بر مسئوليت بازماندگان اضافه مى‌شود و اين ما هستيم كه بايد بار مسئوليت را بكشيم تا  به سرمنزل حقيقى برسيم.

مادران عزيز قرآن بخوانيد و خودتان را به قرآن كريم انس دهيد.

مسئله جنگ را جدى در نظر بگيريد و به سوى ميدانهاى جنگ همچون سيل خروشان روانه شويد تا ،سرنوشت جنگ را به اميد ايزد منان به نفع اسلام به پايان برسانيد. با مشكلات مملكتى سازش كنيد و تنها مال دنيا را در نظر نگيريد و مقدارى نيز به فكر آخرت باشيد. براى اينكه سرمنزل نهايى ما ،سراى آخرت است. بيائيد در مهيا كردن توشه آخرت جدى باشيم و از عذاب الهى بترسيم.

آه چقدر لذت‌بخش است كه انسان در جوار رحمت الهى باشد .اما چه كنم كه دست خالى هستم و كيسه توشه آخرت خالى است. اما از خداوند قادر متعال خواهانم كه ما را پاكيزه بپذيرد و ما را مورد رحمت و مغفرت قرار دهد .گناهان ما را مورد عفو قرار دهد و شفاعت شهداى پاك اسلام را به ما نصيب فرمايد.

برادران عزيز ايام الله است كه به اسلام شاخه و قدرت مى‌دهد.

خداوندا ما را از پيروان و ياران واقعى آقا امام حسين(ص) قرار بده .پروردگارا اين خدمت كم ما را در درجه عالى از بنده حقير قبول كن و بر ما منت نما كه از لشكر شهداى اسلام باشيم. پروردگارا ما را از سربازان آقا امام زمان(عج) قرار بده .

خداوندا ما را پاكيزه بپذير و قبل از مردن، قلم عفو بر گناهان ما بكش.

پروردگارا به عزت و جلالت قسم مى‌دهم كه رزمندگان اسلام را پيروز كن و ارواح مقدس شهداى اسلام را رحمت كن و به اموات مسلمين رحمت كن و ما را از شهداى واقعى اسلام قرار بده.

خداوندا انقلاب اسلامى ايران را به پيروزى نهائى برسان و اين انقلاب عظيم را مقدمه انقلاب آقا امام زمان (عج) قرار بده.

خداوندا دشمنان اسلام را با قدرت غيبى نابود بفرما. الهى آمين

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار

65/6/21         بيوگ آقا نصيرى

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید